Mikä tekee työstäsi mielekkään?

Jos koulus/työssä, niin mikä saa sinut menemään sinne aina uudestaan eikä vaihtamaan esim. työpaikkaa/koulua. Mikä on se 'inspiraation lähde' mikä kannustaa sua juuri tähän työhön/työpaikkaan?

Toivottavasti tätä ei oo sit taas kysytty aiemmin?

Lisätty: 17.09.2008 - 19:59

Tätä mä pelkäsinkin! Kiitos martta, et pelastit mut enemmiltä nöyryytyksiltä, kävin itekin kattomassa ko. jutun ja näihän siinä kävi vanhanaikaisesti, nolona tääl jälleen...

Pieni oljenkorsi mulle (apuva, pelastakaa jonin13 ry.); jos joitain ja onkin uusia jäsenii Napsus niin vastailkaa te sit tähän, jookos. Me 'vanhat patut' sit niit mielenkiinnol lueskellaa...

Avainsanat: työ motivaatio koulu inspiraatio kannustus työpaikka mielekäs

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2008 - 15:11

omassa työssäni erilaisten ihmisten kanssa työskentely on se, minkä takia aamulla jaksaa nousta ylös. jokainen päivä on aina erilainen eikä siinä pääse pitkästymään. tunnetusti oon melko kova puhumaan, niin asiakspalvelijana saan höpötellä päivästä toiseen monien erilaisten ja eri ikäisten ihmisten kanssa. samalla saan oman luovuuteni valloilleen ja nautin siinä samalla kun saa palautetta suoraan asiakkaalta ja huomaan samalla asiakkaan piristymisen huonon päivän päätteeksi. päivät ovat yleensä todella mukavia kun on iloisia ihmisiä ympärillä ja saa olla siinä ihan oma itsensä esittämättä yhtään mitään muuta kuin on yleensä:). mukavaa työpäivää kaikille, jotka nauttivat omasta työstään:D!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2008 - 19:50

Ja tätähän on kysytty aiemmin 8.9. ja olet muuten itsekin siihen vastaillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 19:56

martta kerkis ekaksi: miun pit kans pistää että jonin13 hyvä, siulkii taitaa olla tuota toistajan vikkaa niin kuin minussakin siinä (unelmatyö) kysymuksessä. eli kysytty aikalailla samasti 8.9. : )

Lisätty: 17.09.2008 - 20:18

niin juu mää en oo vastannu edelliseen kysymykseen, ni mäpä vastailen tähän. se että työ aikani on just niin lyhyt tai pitkä kun olen hommani hoitanut, tekee työni mielekkääksi. joka aamu kuuteen menen töihin ja työmäärästä riippuen pääsen 11-16 välillä. työni tekee mielekkääksi myös sen vaihtelevuus, aamulla sisähommissa ja amupäivästä --> ulkohommissa. työkavereissakaan ei mitään isompaa vikaa (hymähdys) oudosta sanavalinnasta, kaikki tosi kivoja mitä nyt joskus jotain erimielisyyksiä/ kränää. mutta eihän mistään mitään tulisikaan jos kaikki olisi vaan mielin kielin ja ei koskaan olis erimielisyyksiä. tuohon työhön rupesin sen takia että aikasemmin tein pikkupalkalla ( semmoisella työvoimatuella vai mikä se nyt oli ) töitä. ja nykyisessä työssäni oli sairaslomasijaisen paikka tarjolla, nyttemmin olen kuitenkin vakituinen työntekijä tuossa työpaikassa. lyhyesti vielä, työni on helppoa mutta silti jotenkin haastavaa monipuolista, eli se vaan on mielekästä puuhaa ja pidän siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 20:18

Minulla on useita eri ammatillisia koulutuksia.Saan noin 10 vuoden välein tarpeekseni vanhasta ammatistani,koska olen kunnianhimoinen ja tähtään aina vaan korkeammalle.
Tällä hetkellä toimin freelancerina,kirjoitan kirjaa ja olen mukana poltiikassa.
Mielestäni ihmnen pystyy itse vaikuttamaan tulevaisuuteensa ja vain taivas on rajana,mikäli jotain todella haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 21:47

tulokset jotka kehtaan esitää, palute jonka jaksan kestää

mitähän vastasin viimeksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 00:41

en muista enää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 14:58

Työni on itsenäsitä, vastaa koultuustani. Useammanlaista ammatillista koulutsta on takana ja myös jatkokoulutusta. Yliopistotutkinto on myös takana.
Elämä on oppimista!