Lappeenrannassa paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta ja on ihan tyyntä lämpöasteita on +5 c.Miten on sinun paikkakunnallasi?

Nyt on mitä mainioin ulkoilukeli,pitkästäaikaa.

Avainsanat: säätila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2010 - 10:57

Lämpö asteita on ja suhmurainen ilma on nyt täällä, ei aurinkolaseja tarvita.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2010 - 11:15

Keuruun kirkkaus on aamusta asti ollut hyvin sumuinen, naapuritaloa, joka on 5 m päässä ei kunnolla näkynyt.
Nyt toivossa elän, että päivänsydän voittaa sumun ja lähden ulos kirjastoon aikaani kuluttamaan.
siskoni on vajaan 30 kilometrin päässä ja siellä paistaa aurinko hienosti, kertoi lähtevänsä kanttarelli-metsään. Voi kumpa vielä itsekin pääsisi, mutta kuten tiedät terveys ei aina ole paras mahdolllinen, mutta kiitosmielellä ollaan, että sadaan joka päivä kuitenkin herätä vielä siinä kunnossa, että pystymme esimerkiksi tämän päivän säähän reagoimaan ja jokapäiväinen leipä on tällekin päivälle.
Hyvää päivän jatkoa kissaäidille sinne aurinkorannikolle, vai asutko veden äärellä.
Kyllä se vähän lupaavalta näyttää, että sää kirkastuu, mittari näyttää 2 astettta plussaa, aamulla oli 0.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 12:17

Aika kaunis ,mutta huomattavasti koleampaa ja kalseampaa tuo lämpö 2+Pilviä ja harsoa taivaalla ,sieletä jokin kirkkaus koittaa tulla esiin, mutta ei siinä ihan onnistu.Valoa pukkaa kummasti, mutta ei täysin täällä paista.On menty kylmän suuntaan täällä. Kuivaa sentään, kaunis ulkoilu päivä. Jalat ei kastu.Kamulle terveiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 12:28

Kaunis ilma tänään.
Täysin pilvetöntä ja lämpöä juuri sopivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 12:35

+1C ja kaunis aurinkoinen päivä,
pakkasyön jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 12:59

Luvattiin aurinkoista mutta on pilvistä, lämmintä kyllä, ei mitään sateen uhkaa toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 14:42

Aamusta alkaen ollut sumuista ja harmaata. Lämpömittari näyttää tällä hetkellä +4 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 15:10

Turussa sumuinen ja hieman vettä tihuutteleva ilma. Lämpötila tällä hetkellä 4,1 astetta. Aamulla oli kyllä vähän pakkasen puolella.
Ei häiritse. Lauantaina lappiin lentäen. On kuulemma jo 27 cm lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 15:31

Aurinko paistanut koko päivän ja lämpöasteita ollut siinä +5, mutta minua ei juurikaan ole naurattanut. Viime yönä turposi nilkka ja tuli niin kipeäksi etten kärsi kävellä, kuin omituisesti klenkkaamalla. Menin töihin, mutta eihän siitä mitään tullut. Lääkärissä piti käydä ja tohtori oli ihan yhtä ymmällään, kuin itsekin olen. En ole satuttanut jalkaani enkä nyrjäyttänyt joten se diagnosoitiin rasitusvammaksi ja lepäilen nyt tämän viikon. Voihan se niin olla koska työssäni välillä kävelen asfaltilla edes takaisin asunnosta toiseen 7-8 tuntia päivässä. Kattotaan ny kuis mun käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 18:03

Sumua ym syys säätä, ihan mukava oli käyskennellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 18:33

Päivällä paistoi aurinko todella kirkkaasti ja lämpötila noin +3 astetta Keski-Suomessa. Nyt pilkkopimeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 00:48

Plussan puolella muutama piiru, koko päivän satoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 22:51

Satoi, satoi, ropisi... vedet kourun alla lotisi.