Vielä on kunnon synsteemit voimissaan jossain?

Homojen palvelukielto jatkuu USA:n armeijassa,
www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=2271704

Avainsanat: kunnon systeemit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2010 - 14:21

minä kannatan tänne thaimaaseen myös tuota kukko ja kana lakia,,olisi todella tarpeen

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2010 - 08:11

USAssa eletään ihan omilla säännöillä ja siellä varmaan jossain osavaltioissa pidetätään homoutta edelleen mielisairautena ja syntinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 08:21

Systeemit jatkuu voimissaan tai ei. On aivan eri asia toimiiko ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 08:30

entäpä jos meitä "valkonaamoja" poltettais ristillä, sorsittais ym.....että oliskin toi historia menny hiukka eri tavalla....? valtaosa olisi homoja / lesboja ja meitä heteroita käytettäis pelkästään lisääntymiseen?
asiat voi olla miten päin vain. antaa usa ´laisten rämpiä homokammossaan. niillä nyt muutenkin välillä vähän oudot systeemit.

Lisätty: 02.11.2010 - 12:00

voisinpa vannoa että valperin meille tarjoomat lait ovat tehty sen takii et joku on käräjöinyt kyseistä asioista. siellähän voi jummi jammi haastaa mitä ja ketä vaan jollei laki kiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 08:40

Hyvä että jossain on erilaista....mitenkähän asia muuten mahtaa olla itänaapurissa???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 09:44

USA:ssa tosiaan löytyy erilaista, mm. lainsäädännössä:
(lainaus, kuulostaa tarulta mutta on totta)

Maailman typerimmät lait

...

Lain mukaan henkilön, joka varastaa saippuan, on käytettävä se loppuun. (Mohave, Arizona, USA)

Hirvien parittelu jalkakäytävällä on laitonta. (Alaska, USA)

Koirat eivät saa haukkua kello 18 jälkeen. (Little Rock, Arkansas, USA)

Kaikkien uima-asujen täytyy olla poliisimestarin henkilökohtaisesti tarkistamia. (Rochester, Michigan, USA)

Rupisammakoita ei saa nuolla. (Los Angeles, Kalifornia, USA)

Amerikkalainen voi vallata löytämänsä asumattoman saaren, kunhan siellä on linnun ulostetta. (USA)

Nukkuvaa karhua ei saa herättää valokuvaamista varten, mutta sen saa ampua. (Alaska, USA)

Henkilö, joka on luokiteltu rumaksi, ei saa liikkua kadulla. (San Francisco, Kalifornia, USA)

Kukon, joka haluaa kiekua, on mentävä 90 metrin päähän taloista. Kanan, joka haluaa kaakattaa, täytyy mennä 60 metrin päähän. (Kenilworth, USA)

Sinistä ankanpoikasta ei saa myydä, ellei myy yli kuutta samalla kertaa. (Kentucky, USA)

Elokuvateattereissa rakastelu on kielletty. (Baltimore, New Jersey, USA)

Kaikki kissat tulee varustaa kolmella kulkusella, jotka varoittavat lintuja. (Creskill, New Jersey, USA)

Asukkaat eivät saa tervehtiä toisiaan tunkemalla peukalon nenäänsä ja heiluttamalla sormiaan. (Creskill, New Jersey, USA)

Julkinen vetelehtiminen kielletty torstaisin kello 18 jälkeen. (Florida, USA)

Jotta suolakurkkua voi virallisesti kutsua suolakurkuksi, sen täytyy olla joustava. (Connnecticut, USA)

Yksikätinen pianonsoittaja saa esiintyä ilmaiseksi. (Iowa, USA)

Lupauksen pettämisestä voidaan tuomita vuoden vankeusrangaistus. (Lousiana, USA)

On lainvastaista antaa sian juosta ympäri Detroitia, ellei sillä ole rengasta nenässä. (Detroit, Michigan, USA)

Sunnuntaisin vessassa käydessään asukkaiden on luotava katseensa taivaseen. (New Hampshire, USA)

Koirille ei saa irvistellä rumasti. (Normal, Illinois, USA)

Rumalla hevosella ratsastaminen kieletty. (Normal, Illinois, USA)

Sammakot eivät saa kurnuttaa kelo 23 jälkeen. (Memphis, Tennesee)

Lentokoneesta lähtö lennon aikana on kiellettyä. (Maine, USA)

Rakennusten seinustoilla ilman pätevää syytä seisominen on laitonta. (Minnesota, USA)

Kaikki sprinklerit tulee tarkistaa viimeistään tuntia ennen jokaista tulipaloa. (Danville, Pennsylvania, USA)

Jokainen avioliitto, jonka toinen osapuoli on idiootti tai hullu, voidaan mitätöidä. (Providence, Rhode Island, USA)

Julkisilla paikoilla on hymyiltävä. (Pocatello, Idaho, USA)

Kampaaja ei saa uhata leikkaavansa lapselta korvat. (Ekhart, Indiana, USA)

Kaloille ei saa antaa alkoholia. (Ohio, USA)

Hypnotisoitua ihmistä ei saa asettaa näyteikkunaan. (Hawthahorne, Oklahoma, USA)

Samalle henkillle ei sunnuntaisin saa myydä sekä hammasharjaa että -tahnaa. (Providence, Rhode Island, USA)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 10:10

USA:ssa on kaikki niin suurta ja erillaista...
Jokainen taplaa tyylillään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 12:26

Amerikka on aina amerikka.Siellä on paljon muutakin kun täällä pienessä pohjolassa.Salassa koitetaan kaikkia tehdä. Piiloon vaan. Lakaistaan maton alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 12:37

En sanoisi, että nuo kaikki Valperin postaamat lait ovat typeriä.
Yhden niistä haluaisin tänne aivan ehdottomasti!
"Kukon, joka haluaa kiekua, on mentävä 90 metrin päähän taloista. Kanan, joka haluaa kaakattaa, täytyy mennä 60 metrin päähän. (Kenilworth, USA)"
Minä sentään asun keskustassa ja naapurilla tuntuu olevan eläintarha, villisikoja, riikinkukko ja sellainen tavallinen, jonka haluaisin 90 metrin päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 00:44

Homojen asiaa en uskalla kommentoida, tehkööt kuten parhaaksi näkevät. Amerikkalaiset ovat kovia nauramaan, vaan minkäs teet jos julkisilla paikoilla on hymyiltävä. Liekö uskaltavat huonona päivänä liikkuakaan, putkaankohan veisivät.