Oletko vielä seurannut ? Allure of the Seas on päässyt Biscayan lahden syvänteen reunan yli ja

nyt sen pitäisi kääntyä Atlannin ylitykselle.
Se on päässyt onnellisesti Englanninkanavan ainaisen ruuhkan läpi ja suuntaa nyt väljille isoille vesille.
Huomaa että - muuta mittakaavaa sopivaksi (Zoom Out n. 3 kertaa).
"Kartta"-kuvassa ota (oikealta ylhäältä) käyttöön "Hybriidi"-näkymä niin näet myös merenpohjan mielenkiintoiset muodot.
www.marinetraffic.com/ais/fi...e_color=6#

Avainsanat: aluskartta allure of the seas ais

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2010 - 08:01

Olen seurannut sitä mieheni kanssa, hänen viimeinen työnsä oli Alluressa, nyt jää tänne kotiin minun kanssani loppuelämäkseen eikä enää laivoja tarvitse rakentaa, 30 vuotta niissä työskenteli suomen telakoilla.

Kysyjän kommentti

Valitsin ihan miehesi kunniaksi, teillä alkaa uusi sopeutuminen kokopäiväiseen naamaan, joillekin se tekee aluksi tiukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2010 - 06:48

Siellähän tuo laiva seilaa kohti kotisatamaansa...
Nyt taas tuli tuota sinun linkkiä katsottua, jo oli tuo laiva unohtunut mielestäni jo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 07:33

Joko sen keulabulpi kyntää syvänteen pohjia?
Alluren keulabulpi; www.marinetraffic.com/ais/fi...=311020700

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 07:38

On sen menoa tullut seurattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 07:53

Kaikkea ne Turussa tekee. Seurattu on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 08:43

Enpä ole seuraillut sen enempää kuin mitä päivän lehdistä ja nyt teidän havainnoistanne napsussa.
Joitakin kriittisten paikkojen yli menoja on jäänyt johkin muistin kätköön.

Lähteet:
Päivän lehdistä muistiin jäänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 11:50

En ollut seurannut, mutta hyvä linkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 12:56

Kyllä on mahtava merten valtias ja kaunotar. Kuinka noin isoja tehdäänkin telakoilla. On se komee . Ihan käsittämätön alus. Ei meinaa mahtua ajatukseen.Mutta siellä vettä, minne menee. Aavoja meren selkiä.On se valoilla, oikein joulu puu.Näkymä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 19:44

Onhan tuota sen verran tullut seurattua, mitä sanomalehdissä on asiasta kerrottu. Kerta kaikkiaan hulppea alus, olisi ollut hienoa päästä näkemään ihan livenä, kun ei sen kokoa oikein lehtikuvista käsitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 22:20

En ole paatin kulkua seuraillut.