miksi 20 vuotias tyttö lähti kesken lomansa maalta,vaikka oli maksanut 3 viikkoa loma mökistä 800e maksun.

kun hän saapui lomamökille,mökki yrittäjä antoi avaimet ja sanoi hyvää lomaa,tähän kuuluu sauna pali keltaa viikossa,nositten viikon kuluttua mökin pitäjä lämmitti saunan ja soitti tytölle suna valmis haluaako neiti kylpee.

Lisätty: 18.09.2008 - 05:52

terhi oli oikeassa ,mökkiyrittäjällä oli ärrä vika ja tytöllä vähän vilkas mielikuvitus, vähän arka lähtiessä sanoi en sorakieleltä.

Avainsanat: palikeltaa kylpee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2008 - 20:43

yrittäjällä oli ärrä vika: siinä kohtaa kun yrittäjä kysyi: halukaako neiti kylpee, luuli tyttö että mies kysyi sen ärrävikaisesti.

Lisätty: 18.09.2008 - 13:41

tuo alla oleva anonyymin suopillua onkin sitten jo eri tarina/ vitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2008 - 19:28

just joo samaa sarjaa taitaa olla juttu savolaisesta ilmanlaatututkijasta ja ympäristöaktivistista, joka haastattelussa vastasi toimittajan kysymykseen 'mikä teistä on nykymaailmassa huolestuttavin piirre' seuraavasti : Se on tää hulvaton elämä ja iliman pilluu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 20:20

Jos tyttö ei ollut tyytyväinen tehtyyn sopimukseen,hänen olisi kannattanut vaatia rahansa takaiin.Siitä on oikein lakkin ja kuluttajasuojavirasto on juuri näitä tapauksia varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 20:21

Just joo, olen vahvasti valperin kanssa samaa mieltä.... päivän nauru hyvästä kerronnasta.

Vakavasti ottaen, jos tyttö tuli yksin, niin ehkä hän tunsi itsensä turvattomaksi. Olisi ehkä ollut parempi sanoa, että saunaa saa lämmittää pari kertaa viikossa. Jos tyttö ei olisi osannut sitä tehdä, hän olisi ehkä pyytänyt apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2008 - 22:56

entäs savolaisten pornoauto, tiätkös? No "suap eestä ja suap takkoo" Sit ku ne on jossai ja huutelevat toisilleen kun kutsuvat auton luo, "suapillua suapillua" Nyt tais mennä jo överiks, mut pakkoks ajatella kaksmielissii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 00:42

voihan sulku ku oli sulullinen talina