Mistä saisi töitä kun ei ammattia eikä työkokemusta tarpeeksi , oppisopimus olis kiva olen täysin raitis 46v mies Tammisaaresta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2010 - 19:01

Työvoimatoimiston pakeille minä rientäsin pika pikaa.
Hyvin olet elänyt, kun ei 46 vuoteen ole yhtään työkokemusta tullut

Lisätty: 12.11.2010 - 20:22

Kiitos käyttäjille valitsemasta vastauksestani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2010 - 18:54

Ensinnäkin sinun pitää itsellesi selvittää mitä työtä haluat tehdä, ja sen jälkeen hakea paikkaa itsellesi paikallisen työvoimatoimiston avulla tai itse hakeutua ja kysellä jos joku firma sinut ottaisi haluamaasi tehtävään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 19:25

Tammisaaren työvoimatoimistoon kannattaa seuraavaksi ottaa yhteyttä:
www.mol.fi/toimistot/raasepori/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 19:26

Työvoimatoimistosta saat varmasti hyviä neuvoja, miten hakeutua esim. jollekin ammattiin valmistavalle kurssille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 19:48

Työvoimatoimisto ja sieltä kysyt oppisopimuspaikkaa, vaikka se on todella hankalaa kun olet yli 35v...
Ja hankalaa yleensäkin etsiä töitä, sanotaan ettei ole ikärasismia mutta kyllä sitä on todella yli 35 v liian vanha..
Pitäisi olla alle 20v ja yli 10 vuoden kokemus..

Lisätty: 01.11.2010 - 19:52

www.oppisopimus.net/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 20:14

Työvoimakoulutukseen.Työkkäriin keskustelee. Sieltä kursseille.Ammattia hakemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 02:10

Työvoimatoimisto auttaa sinua tässäkin pulmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 22:13

Paha kysymys, kun ei ammattitaitoisillekaan ole niitä tarjolla. Oletko ajatellut että voisit elättää itsesi yrittäjänä? Sinulla varmaan on jokin homma minkä osaat tosi hyvin.