Montako ns. aktiivista jäsentä mielestäsi on Napsussa?

Eli kun meit 'tilaston' mukaan on noin 2- tonnosta tääl Napsus, niin missä he/me on? Vaiko vaan passiivisia osallistujia, vai onko meitin kysymykset/vastaukset niin tylsii, vai mistä kysymys, kun 'uusia/vanhoja' naamoja ei näy useampaa..? kerropa mielipitees?

Lisätty: 17.09.2008 - 18:49

Valtsun kans samaa mieltä, erilaisia aktiviteetteja pitäis järjestellä..

Lissää kommenttei, mie teen galluppia

Avainsanat: napsu uusi vanha kysymys vastaus tylsä tilasto useampi aktiivinen jäsen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2008 - 19:29

jotakin uutta tähän täytyisi tehdä muuten tää lopahtaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2008 - 18:44

Kaiken kaikkiaan rekisteröityneitä vähän alle pari tuhatta, joista ehkä parikymmentä sellaista joita voi pitää aktiiveina (n. 1 %) eli aika vähän.

Jotain pitäis varmaan tehdä, mitenhän olisi se luvattu uusi kilpailu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 20:21

Olen ollut Napsussa jo jonkin aikaa ja havainnut,että noin 20 on aktiivista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 20:51

liian vähän on aktiivisia napsulaisia. välil vähän kyllästytää tääl napsussa hengailla, kun joskus tuntuu että tuntiin pariin ei miti tapahdu. ja tylsyys korostuu siksi että just kun itse olisit napsussa, niin kukaan muu ei jostain syystä just sillon ole. damn. möh ja höh. niin jos menisin ite kysymykseen: ei varmaan kyllä ees kahtakymmentä vakkaria/ aktiivista napsulaista, sanoisinko että kahden käden sormiin mahtuu napsun aktiiviset käyttäjät. ikävä kyllä, mutta näin se vaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 00:43

ei teit taida montaa olla jos tällaisia tilapäisaktivisteja kuin minäkin lasketa mukaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 16:11

No onhan täällä napsussa paljon muutakin kuin tämä keskustelu palsta. Varmasti osa käyttäjistä vierailee sivulla ihan aktiivisesti, ei vaan käytä tätä vastaukset-palstaa. Esim. itse käyn sivulla päivittäin, esim. sään tai matkailun tai viihteen merkeissä. Ja ajattelen olevani aktiivikäyttäjä.