Aiotko hankkia tai omistatko mahdollisesti jo?

kehonkoostumusmittarin ( vai olisiko / onko turhake?)
Kehonkoostumusmittari antaa erittäin tarkat ja luotettavat mittausarvot kahdeksan pisteen mittaustekniikalla käsistä ja jaloista. Mittaustuloksina saadaan mm. rasvaprosentti, sisäelinrasvan määrä, painoindeksi sekä paino. Sisäelinrasvaprosentti vaikuttaa oleellisesti mm. verenpaineeseen, diabetekseen ja veren rasva-aineiden runsauteen.
www.treknet.fi/Omron-BF500-K...musmittari

Avainsanat: kehonmittaustekniikka omron terveys kehonkoostumusmittari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2010 - 11:49

Vaakani mittaa paljonko kiloistani on rasvaa / nestettä. Ei mielestäni ole turhake, mutta ilmankin voin tulla toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2010 - 12:39

tuollainen ilmestyi meidän kylppäriin vähän toista vuotta sitten,

alkuinnostuksen jälkeen siitä ei ole tullut katsottua muuta kuin kilot, eikä paljon niitäkään kun aika yksitotisesti seisovat samoilla lukemilla (se ei ole vaa'an vika)

turhake vai ei ?

meillä melkoinen turhake, jossain muualla saattaa olla ihan hyvä juttu ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 12:46

Meillä oli sellainen vaaka josta näkyi rasva sekä neste%, laitoin sen pois kun minä itseni punnitsin niin oli ne rasva % korkeat, tämä nykyinen vaaka on mukava kun näyttää vain painon ja ajattelen että nestettä se vaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 12:51

En aio hankkia turhakkeita.
Tulen hyvin toimeen kilojeni kanssa ja digitaalivaaka näyttää ollaanko alas vai ylös menossa.
Kun vaan tulisi sekin vetäistyä lipaston alta ja kumarruttua kytkemään virta paristoihin.

WC:ssä on mammalla hyvä ja satavuotta vanha vaaka lavuaarin alla. Istunnolla käydessään kun sen huomaa niin tulee joskus katsottua miten paljon sai irti itsestään?
(Antaa samat lukemat kuin se digi, joskin ne desimaalit on vähän vaikeampi arvoida.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 12:57

Turhakehan tuo on, ei aio hankkia..
Jos painoani tarkkailen niin vaaka oiva väline!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 15:26

Ystävälläni on tuollainen ja olen saanut mitata rasva- ym-prosenttini hänen kehonkoostumusmittarillaan. Ihan mielenkiintoinen vekotin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 16:26

Rasvaa pitää olla talvi tulossa. Seuraan omia toimintoja päivän mittaan, enkä luota mittareihin.Se on vähän niikuin kolestroolin kanssa, kävi mielessä.Itsetähän tuo on kiinni tykkääkö seurata ja kiinnostaako asia.Rahaa ne vissiin pyytää tuosta laitteesta.Liika on liikaa laitteitten suhteenkin.Kohta tulee lunta ja sitten hiihdellään.Joskus ostin dikitaalisen sykemittarin ,eipä ole sitäkään tullut kun muutamankerran käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 18:47

Paino ja rasvat on kohdallaan, mutta pituutta on parikymmentä senttiä liian vähän. Tuo kaikki taulukoiden mukaan. Ei siihen mittareita tarvita. Eli ei ole, enkä aikonut hankkiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 18:53

eipä ole kuin tavallinen digitaalivaaka ja siinäkin on jo ongelmana, että viitsin sen komerosta ottaa esiin
ja käyttää sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 21:26

Vois olla kiva tietää paljonko maksani painaa,tai sitten ei.En ole kuullutkaan tollaisesta ihmeestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 02:08

Olis varmaan aika mielenkiintoinen hankinta, minulla ei sitä vielä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 09:13

Lapset halusivat ko laitosta, mutta emme ole ostaneet.
Koitan pitää painon hallinassa niin että peilistä näkee miten menee ja
sitten voi mitata painon hallilla välissä, kun oikein kiinostaa paljonko painaa.
Joa aikoo oikein laihduttaa tuo mittain voi kyllä motivoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 21:34

Nyt tiedän, mistä mun jenkkakahvat tulee!

Kun olen suihkussa, käytän aina shampoon lopun vartalon pesemiseen.

Tänään kuitenkin tajusin vasta, että siinähän on teksti: Lisää paksuutta ja
volyymia.
Tästä eteenpäin käytän suihkussa vain astianpesuainetta. Siinä lukee:
Poistaa itsepintaisimman ja piintyneimmänkin rasvan.

Juu - en aio hankkia, ostan astianpesuainetta.