Saitko Halloween-korttia?

Koko hässäkästä en juurikaan perusta, mutta yhden kortin sain joka pisti vähän hymyilemään

valperi.blogspot.com/2010/10...ponen.html

Avainsanat: halloween

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2010 - 22:11

No enpä saanut mutta en myös itsekään lähettänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2010 - 01:39

En sitten yhden yhtäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 07:21

Hallowen ei istu suomalaisiin.
En ole saanut kortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 07:35

En saanut ,enkä lähettänyt, ei ole Halloween kortin arvoinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 07:46

hauskoja tilannekuvia kortissasi.
ei kortteja tullut eikä lähtenyt. eivät edes jenkkikaveritkaan lähetelleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:13

Hauskoja kuvia, Halloween teemaan sopivia. Itse en saanut enkä lähettänyt yhtään korttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 11:11

Ei tullut, eikä lähtenyt. En kyllä osannut kaivatakkaan tuonlaatuista hömpötystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 11:25

Eipä noita Halloweenkortteja tullut saatua yhdenyhtäkään. Syy tähän oli se, että en itsekkään postittanut Halloweenina ainuttakaan kottia. Minä lähettelen mieluiten itse tehtyjä kortteja ja erityisesti sellaisia joita en ole ennen kenelekkään tehnyt Kun en tänä vuonna ehtinyt väsätä uusia Halloweenkortteja luovuin niiden postittelusta kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 18:59

Halloween juhla ei kuulu minun listaani ollenkaan.Ei kortteja, eikä muitakaan hömpötyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 10:38

Sitten kun Suomeen saadaan postinjakokilpailu, niin mitähän kaikkia juhlapyhiä vielä keksitäänkään, jolloin on must heittää kaveria kortilla. Saamasi kortti nauratti muuten minuakin. En panis pahakseni, jos tuollaisia saisin, mutta itse en lähettele edes joulukortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 11:23

En saanut ja en kyllä lähettänytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 21:32

Ei kuulu tuttavien kanssa tapoihin lähettää halloween- kortteja.