Mitä sinun mökkisi ikkunasta näkyy?

onko jollekulle käynyt yhtä köpelösti kuin muutamille kavereille saaristossa

valperi.blogspot.com/2010/08...rella.html

Lisätty: 01.11.2010 - 09:15

ei tämä näkymä ole minunkaan mökkini ikkunasta (kuva on helikopterista otettu), mutta muutamalle tutulle kävi aikanaan niin hassusti että luodoille rakennettu 'kalamaja' jäi lauttaliikenteen 'jalkoihin' , pienet tsunamit monta kertaa joka päivä ....

Avainsanat: rauha maisemat mökki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2010 - 20:56

Mökillä ei moisia näy, mutta tästä pöydän äärestä kylläkin.
Aina silloin tällöin ohi lipuu myös valtavia konttialuksia ja milloin mitäkin vesikulkuneuvoja. Aamuyöstä loistavat kalastusveneiden kirkkaat valot. Eivät kyllä mitkään kulje niin lähellä, että häiritsisivät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2010 - 21:14

Sitähän sitä Helsingin Ryssänkarilla maisemia katselet?
Tätä tuuliviiriä minä katselen: 2.bp.blogspot.com/_7dMeRTcIJ...0361-3.jpg

Lisätty: 01.11.2010 - 12:59

Meille saa tulla aika iso tsunami. 150 m rannasta ja +35 käyrä menee rapun edessä. Kansalaisen karttapaikan mukaan. (Se tuuliviiri on saunan katolla.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 22:07

Tulee katsottua toista kerrostaloa molemmin puolin...keittiönikkunasta tai olohuoneen ikkunasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 22:08

Mökissähän se akka asuu.Ikkunasta näkyy tällähetkellä kovasti mustaa siis pimeää.Jos olisi valoisaa. Niin näkisin rakennuksia jotka tässä pihapiirissä. Isoja alastomia koivuja ,iso kuusi ja lintuja lintulaudoilla.Tie mikä pieni hiekkainen ,joka kiemurtelee kaupunkiin päin.Puukasoja .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 01:41

On sinulla hienot maisemat. Minulla ei näin upeita kulkuneuvoja näy, enimmäkseen puustoa vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 07:49

taannoin Nauvon mökillä meni kylläkin vähän pienemmät botskit ohitse.
niin se luonnonrauha on tipotiessään.
eipä täällä lakeuksilla ole edes vettäkään, missä isommat laivat seilais. ihan vaan puitten latvuksia näkyy kerrostaloasunnon molemmin puolin ikkunoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 09:31

Ei ole noita ongelmia, alukset jotka liikkuvat meidän kulmilla Suomenlahdella, ovat pienempiä kuin nuo. Ei edes muskeliveneitä näe enää siinä määrin kun joskus aiempina vuosina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:06

mökkiä ei ole paitsi tämä jossa asustan. jaa -a, ikkunoista näkyy ; peltoa ja lato, vuorimänty, orapihlaja-aita, orapihlaja- aita ja peltoa....yläkerrasta paaaaljon peltoa ja mökkejä, latoja, aittoja ym ja traktoreita tietty. punarintoja, tinttejä, oravia ym ja jopa haukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:12

Parvekkeelta näkyy vastakkainen kerrostalo, keittön ikkunasta peltoa ja kauempana taloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:14

Eipä ole yhtä komeita näkymiä. Tuleva talomme nousee järvenrantaan ja sen ikkunoihin näkyy venesataman tapahtumat joten innolla jään odottelemaan tulevia maisemia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 11:10

Mökin ikkunasta ei tuollaisia näkymiä ole, mutta laiturilta rantasaunan vierestä näkee Airistolla kulkevia ruotsiin matkaavia autolauttoja. Tosin muitakin kuten oli laita tuon suuren risteilijän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 11:48

Mökkimme ikkunasta näkyy pelkää tyhjää sillä omaa mökkiä, jonka ikkunasta jotain voisi pilkahtaa, ei ole olemassakaan. Isäni ja setieni omistaman mökkin ikkunasta puolestaan näkyy kappale kaunista Suomalaista järvimaisemaa ja sitä olemme aikoneet käydä tänäänkin katsomassa, meillä kun on käytöoikeus tuohon järven rannalla kököttävään majaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 18:34

Kesämökin ikkunasta näkyy toiselta puolen järvimaisema ja pari saarta. Toisella puolen näkyy mäntymetsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 18:57

Mökkini ikkunasta, missä majailen kesällä joitakin aikoja näkyy Pihlajavesi ja vastapäinen luoto, jossa on kolme mökkiä. Sorsaparvia useita kesäisin. Siinä ne köyhän ilot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 21:31

Minulla tuntuu nyt olevan koneella ongelma, en saa noita linkkejä auki. Mutta asuinkumppanini mökin ikkunasta katsella voi vain toistaa Eikan kertomaa: Saimaa on illalla kauneimmillaan...