Ase on tappava vain ihmisen kädessä?

Olen joskus lukenut että koirakin on ampunut isäntänsä haulikolla?

www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=2

Lisätty: 31.10.2010 - 20:35

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...3_ul.shtml

Avainsanat: eläimet ja lemmikit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2010 - 18:57

Ase on aina vaarallinen on tuo kenellä hyvänsä...
Itse en noista aseista piittaa pätkääkään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2010 - 19:02

On sitä syytä rajoittaakkin. Mutta millä ihmeellä saavat ne luvattomat kuriin. Niitähän varmastikkin on .
Luvattomilla melkein niitä rikoksiakin tehdään.Oppimattomissa käsissä laukeevat mihin sattuu.Vuosittan vammautuneitakin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 01:45

Jeps, jeps pyssyt ovat vaarallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:15

Pyssyjä ei pitäisi antaa kenekään kätösiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 11:05

Heitteille jätetty ase on kaikkein vaarallisin. Ja tietenkin vielä täydessä latingissa. Kaikki pyssyt piilotettakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 21:21

Luvat pois kaikilta, niin pyssyjä jää vain roistoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 01:31

Olen aina ollut aseita vastaan ja sanonut, etää huushollissa jossa asuisin ei olisi yhtään asetta.
Mutta muistankin, että lapsuudessani isälläni oli pienoiskivääri ja haulikko hän metsästi.
Sain aamuvarhaisella olla hänen kanssaan teerikuvilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 17:57

kuulin tämän tosi tapahtuman.
Kaksi miestä olivat olleet lintumetsällä,toinen oli jäänyt tekemään nuotiota ja toinen oli lähtenyt pyytämään lintuja. Mie oli kävellyt n.5-kilometrin päähän kun hän kääntyi takaisin.Sitten hän näki puussa metson,ja mies ampui.Mutta ampui ohi ja luoti lensi taivaalle.Kun mies pääsi takaisin nuotiolle hän näki kaverinsa makaavan maassa.Sitten hän tajusi että luoti mikä oli mennyt ohi oli osunut hänen kaveriinsa ja tappanut hänet.