Miten voin kommentoida Napsussa omaan kysymykseeni annettua vastausta tai useampia vastauksia?

Lisätty: 01.11.2010 - 16:29

Siis jos haluan, että kommentti näkyy julkisesti palstalla, se on joko tehtävä kohtaan "Uusi lisäys kysymyksen tietoihin" (kuten nyt tein) tai valitessani parasta vastausta? Jos lähetän viestin jollekin nimimerkille, se näkyy vain hänelle?

Lisätty: 01.11.2010 - 23:50

Sirkkaliisa. Olen uusi palstalla enkä tunne käytäntöjä, joten siksi kysyin, miten oman kommentin saa näkyviin. Lähinnä ajattelin, että joskus voisi olla kiva antaa positiivista palautetta hyvästä vastauksesta, kuten vaikka näistä, jotka tähän kysymykseen on tullut. En voi ymmärtää, miten joku voi tulkita kysymykseni niin, että haluaisin "haukkua" jonkun.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 21:25

Juuri noin kuin teit. Lisäyksiä voi tehdä aina kun haluaa, muokkausaika on vain puolituntia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2010 - 19:05

esim. voit kommentoida suoraan henkilölle joka on kommentin kirjoittanut, lähettämällä hänelle henkilökohtaisen viestin , klikkaamalla hänen nimimerkkiään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:06

voit kommentoida henkilölle suoraan tai voit pistää lisää tietoa...pistä myös nimimerkin nimi siihen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:17

Kysyjänä voit lisäillä tietoja ja kommentteja ja valitessasi parasta vastausta voit laittaa saatteeksi oman kommenttisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 11:02

Niinhän tuo menee. Toivottelen riemukkaita napsutteluhetkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 18:50

Taitaa olla parempi olla haukkumatta, uskaltaa paremmin tulla seuraavan kerran karvoineen estradille.
<Omaa aikaa säästääkseni en tee niin. Samoin säästän monen "sapen"kiuhunnan siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 19:07

Lisäät tietoa kysymykseesi. Tai suora viesti toiselle käyttäjälle.