Oletko lounastanut Manalassa?

hinta/laatu-suhde kohdallaan vaikkei tähteitä saakkaan mukaansa

valperi.blogspot.com/2010/09...lassa.html

Avainsanat: manala lounas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2010 - 18:28

Eipä ole pieneen päähäni tullut kysyäkään saanko ruoan tähteet, joita en ole kentie jaksanut syödä,
ottaa mukaani. Jospa kyseinen Manala vie ne jo edesmenneille manalan asukkaille.

Lisätty: 12.11.2010 - 17:36

Kiitos käyttäjille vastauksen valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2010 - 18:35

En ole syönyt Helsingissä missään kuppilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 18:37

En, mutta Fuegirolan Nirvanassa.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...Fuengirola

Hyvä nimi tuolla Bottan ravintelillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:04

No enpä ole nauttinut, hieman tuo nimi ennustaa että olisi syntisen hyvää siellä tarjolla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:09

En ole Manalassa koskaan. Olipa komee mainos ainakin.Lounastanut täällä päin perjantaina viimeksi.Oikein hyvät koti safkat jälkkärien kera 6.90e. Minusta ei paha.Paljon käy porukkaa.Saa syödä vaikka kuinka paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:32

En ole Manalassa koskaan syönyt. Ilmeisesti siellä tarjottu ruoka on parempaa kuin mitä paikan nimestä voisi päätellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:47

Pirullisen kovassa nälässä en ole vielä eksynyt Manalaan, mutta Jumppiksen mainitsema Nirvana on kyllä tuttu paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 00:08

Oy Botta Ab Ravintolayhtiön omistavat Helsingin yliopiston pohjalaiset osakunnat Vasa Nation, Etelä-Pohjalainen Osakunta sekä Pohjois-Pohjalainen Osakunta. Talossa on ollut ravintolatoimintaa aina sen valmistumisesta, vuodesta 1912 lähtien.

Ravintola Ostrobotnia eli Manala on toiminut talossa vuodesta 1985 lähtien. Manala on hyvän ruoan ravintola, jonka keittiö on auki aikaiseen aamuun saakka. Lauantaisin

St. Urho's Pub toimii samassa kiinteistössä ja kuuluu Oy Botta Ab:lle. Olutravintola "Urkki" on ollut oluenystävien kohtauspaikka jo yli kahden vuosikymmenen ajan. St. Urho's Pub on Hyvät Olutravintolat ry:n jäsen. ...

Lähteet:
www.facebook.com/group.php?g...1604842192

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 01:47

Hinnat ainakin kohdallaan, en ole lounastanut Manalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:07

Kyllä joskus olen, ei nyt lähiaikoina, kun lounaspaikka täytyy olla vähnä lähempänä työpaikkaa. Lounastelen kyllä vapaapäivinä silloin tällöin eri ravintoloissa, etupäässä kreikkalaisissa.
Bottan talossa tulee käytyä erilaisissa tilaisuuksissa/kokouksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 11:01

En ole käynyt, mutta jos tulevaisuudessa on mahdollista niin varmasti käyn.

Kiitos linkistä ja vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 12:06

Eipä ole tullut vielä tähän päivään mennessä lounastettua ravintola Manalassa , mutta jos joskus iskee oikein pirullisen kova nälkä helvetillisen janon kera niin sillon lupaan käväistä aterialla kyseisessä paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 21:24

Eipä elinaikana ainakaan ole tullut tuolla syötyä, sitä ei tiedä miten sitten kun tuonne yläkerran portille olen suunnistamassa, syönkö silloin siellä.