Miehellä on 982 poliisimerkintää....

- ei maksa sakkoja, ei joudu vankilaan? Sitkeä sissi, ei muuta voi sanoa.

Isävainaani eläissään hoki rahanpyytäjille; "tulis sota ja tappas kerjäläiset"?
Edellinenkin sota vei parhaat miehet ja jätti kerjäläiset. Mitas siihen sanotte?

www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=4

Lisätty: 07.11.2010 - 19:53

Raati saa valita "noista" parhaan.

Avainsanat: kohtaloita on monia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2010 - 18:37

Maksetaan veroina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2010 - 18:35

Onpa järkevää porukaa vähäosaiset, kyllä siihen kauppiaat pian lisäveron meille tavallisille pulliaisille keksii, että saavat tappionsa takaisin.
Maksamattomat sakot kierrätetään jos jonkinlaisina veroina yhteiskunnan pussiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 18:57

Jotkut pääsevät kuin koira veräjästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:26

Toiset varastaa, toiset maksaa sitten korkeampia hintoja sen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 01:49

Järjetöntä, telkien taa vaan. Varastaminen on rumaa, en ole eläissäni varastanut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:10

Noiden rikollisten laskut maksaa muut asiakkaat eli hintoihin on lisätty kyllä hävikki. Kummallista joka tapauksessa, voisi olla jokin "sakkopiikki" eli jatkuva seuranta taparikollisen kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:58

Kyllä tämäkin tapaus tulee kalliiksi muille suomalaisille. Poliisilla oli tähdellisempääkin tekemistä, kuin tuollaisten "hörhöjen" seuraaminen. "Kaappiin" talteen ja pidemmäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 20:43

Niitä on aika paljon jotka ei maksa sakkoja eikä laskuja. Ei niille vaan kukaan voi mitään. Kun ei maksa niin ei maksa,Yleensä niillä ei ole mistä ottaakaan.Itse tiedän niitä paljon.Ihmettelen miten niille myydäänkään mitään.Kerran yksi näytti sakkolappu pinoa ja sanoi en minä näitä koskaan tule maksamaan.Nippu oli noin 5cm.Tiivis kasa. Taasen oli tullut lisää saakoa.Onko nuo älykkäitä vai vinoon kasvaneita ääliöitä.