missä täälä napsussa olis chatti kuulin et sellaineki pitäs täält löytyy

Avainsanat: suomi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 22:04

väärin kuulit, ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 22:20

En minä löytänyt kun selasin napsulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 23:11

Nyt varmaan näet unta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 03:53

Kyllä neuvoin Sinulle illalla tämänkin olemassa olon, chattia täällä ei ole, mutta hauska kysymys- ja vastausosasto. Voit kysyä mitä tahansa mieleesi tulee ja vastata toisten kysymyksiin. Oikealla on kysy, vastaa, äänestä ja löydä palstat. Esimerkiksi äsken esittämästä kysymyksestä sait jo 1 pisteen ja aivan yläkaidassa on mm. oma Napsu, josta voit tutustua mm. siihen kuinka pisteitä kerätään.Tämä on kait jonkinlainen matkatoimisto homma, josta saat matkoja koskevia asioita selville ja jopa mielestäni
tilatakin niitä, mutta ylläpitää tälläistä kysymys- ja vastausosastoa.
Meitä on hyvin laaja ja monipuolinen sakki täällä, pidemmän päälle tuntuu jo kuin olisi samaa perhekuntaa.
Viestejä voi lähettää henkilölle yksityisenä siten, että menet henkilökhtaiseen henklön viesti osastoon , siis ottamalla nyt esimerkiksi vaikka minun nimeni sirkkaliisa, sitä napsauttamalla aukeaa sivuni, johon voit kirjoittaa viestin, sen voit ruksata yksityiseksi ennenkö lähetät ja sitä ei pitäisi toisten nähdä, .
Miä puolestani voin vastata Sinulle samalla lailla jos olet ruksannut kirjautumisesi yhteydessä mahdollisuuden viestin välittäniisestä omaan sähköpostiisi. Kokeile, en ole hyvä selittäjä. mutta kun illalla mainitsin, että on täällä tälläinenkin ajankulu, niin kyllä siitä perille pääset, kun minäkin mämmikoura olen jotenkin sisälle päässyt.Ja kysy jos on kysymistä, vastataan mielellään ja kaikki ovat tervetulleita. Tämä ei siis ole chat osasto, mutta muutoin milenkiintoinen paikka, aivan kuin pieni vireä yhdyskunta muurahaisineen. Yritä sitkeästi vain.Laitan sinulle nyt viestin ja sen näet tulleen omaan postiisi. Sen kun nikkaat auki näet mitä olet saanut viestinä. En tiedä olenko oikein selittänyt, mutta kokeile ja kysy jos kiinnostaa. Ja muistahan 5 minuutin kuluttua kääntää ne kellon viisarit tunnin taakse päin. Jotta olemme aamulla oikeassa ajan menossa mukana. t. sirkkaliisa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 07:44

En ole koskaan kuullutkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 02:09

Ei täällä sellaista ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:30

Ei ole, eikä taida tullakaan. Hyvä niin. Asia kuitenkin on ylläpidon "peukalon alla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 20:23

Tässähän myö paraillaan chattaillaan...