Oletteko kukaan katsonut elokuvan Prinsessa. Onko elokuva rahani väärti?

Menen huomenna naapurikaupunkiin Mänttään katsomaan Prinsessaa.On varmaan 45 vuotta sitten
kulunut aikaa viimeisesta elokuvateatterireisusta. Että jo on aikakin. Osaankohan käyttäytyä
sopivalla tavalla. Rapinaa, supinaa no sitä suuteloa paitsi se jää.

Avainsanat: prinsessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 20:05

Mene ihmeessä katsomaan. Minä luin vasta sen kirjan ja ehdottomasti pitää katsoa elokuva.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 20:26

tyttäreni kehui sitä todella hyväksi elokuvaksi , jotta mene vain katsomaan ... itsekin olen aikeissa , jos se vaan tulee joskus tänne käpykylään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 22:15

Haluisin itsekkin nähdä kyseisen elokuvan! Olen kuullut paljon kehuja. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 07:56

Paljon kehuja mutta odotan jotta saan vuokrata tämän leffan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:48

Prinsessa on paljon ajatuksia herättävä elokuva ja kyllä ehdottomasti leffalipun hinnan väärti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 08:58

On varmasti hintansa väärti, suosituksia on paljon tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 09:50

Katselen sitten vasta kun tulee telkkarista jonkun vuoden päästä. Elokuvateattereissa käynnit ovat jääneet historiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:07

Useat tuttavani kehuivat ko. elokuvaa todella hyväksi ja liian suurin odotuksin elokuviin menin, olin pettynyt, itse en pitänyt elokuvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:13

En ole nähnyt, mutta ne jotka ovat sen katsoneet, olivat positiivisesti yöllättyneitä. Raskas elokuva se on joka tapauksessa. Olen lukenut tarinan pääpiirteittäin ja se saa riittää. En käy elokuvissa kovin usein ja valitse leffan joka on. ns. hyvän mielen elokuva. Tai sitten historiallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 19:31

En ole itse katsonut, mutta tuttavani kävi katsomassa sen ja sanoi että oli aivan ihana. Suositteli.