Hellurei vain kaikille, kuis lauantai kulkee?

Avainsanat: sitä sun tätä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 19:30

Moikka vain Justus ja kiitos kysymästä. Tämä lauantaipäivä on ollut minulla sellainen kuin vanhaa lahonnutta hinaajaa olisi vetänyt koko päivän perässään. ei ole innostusta ollut mihinkään.
Olen kutonut sukan ns. kaksinkertaista kantapäätä välillä purkaen sen, minkä olen saanut kudottua.
On niin pimeä päiväkin ollut ja sateen tuhmuttama, että ei innostusta ole pintaan noussut oikein mistään ajatuksesta.
Pari kertaa olen oikaisssut sänkyynkin pötköttämään, mutta ei sekään ole viihdykettä antanut.
Sain sentäs ruoat laitettua ja huomenna keitän paistetusta lihasta keiton varmaankin viikoksi, ettei tarvi joka päivä ajatella millä itsensä kuorruttaisi.
Siitä tulikin mieleeni,että minulla on lakritsijäätelöä pakkasessa voisin sitä nauttia illan kunniaksi ja itseni pöhöttämiseksi. Toivon Sinulle vähän sähäkämpää iltaa. Niin ja onhan jännitystä tarjolla se Lotto potti tuleehan se meille?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 19:35

Kiitos kysymästä..Ihan mukavasti on kulkenut..kävin saunassa ja yritin saada tätä neekerin ihoa pois....eihän se minnekkään lähde...vaikka hinkkaa miten paljon...
Suurin suru tuli,kun tämä rakas tyttären tuli käymään...ja sanoi onko sinulla mummilla pussikeittoa...kun ei pysty mitään muuta vieläkään nielemään...sekin todella hankalaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 19:53

Saunasta terveisiä, ja konjakkihömssy päälle.Saunakahvit tietysti joimme.Selviytyjät pitäisi vielä katsoa telkusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 19:59

Aivan rauhallisesti kulkee, lapsenlapsen kanssa aletaan kohta katsomaan biisikärpästä hän kun pitää kovin musiikista ja tanssijalkaa alkaa silloin vipattamaan ja sen jälkeen onkin hänen kylpyhetki ja vellipullo ja untenmaille..
Sitten tämä mummo istuu netissä jonkun aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:03

Lauantaini oli antoisa, kirjamessuilla muutama tunti ja sen jälkeen maalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 19:29

Kulkihan tuo, kyläpaikasta kotia hiljaista iltaa viettämään, vaikka alunperin viettää iltaa siellä kyläpaikassa.