Hellu rei ja hellät tunteet...miksi napsussa on näin hiljaista??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 16:57

Tää on mennyt vaan jostakin syystä kovin hiljaiseksi, mutta ei anneta häiritä.Minäkin vähentänyt napsuttelua .Justiin tulin ruokapöydästä ,tein miilunpolttajan spakettia.Aika hyvää kun oli puolukkaa mukana.Ei kovin usein tule sitä syötyäkään, mutta vaihteeksi.Nyt tietysti ramasee.Jotain leipomista tässä aivot ajattelee.Saas nähdä kuin käy, mitä tulee.Pyykit ainakin tuli koneesta.

Lisätty: 30.10.2010 - 17:10

www.youtube.com/watch?v=vOG4...p;index=69

Kysyjän kommentti

Kiitos..Markku Aron kuumat tunteet sai tanssijalan ihan vipettamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 14:32

Viikon kiireet ovat jääneet taakse ja monelle lepohetket alkaneet varsin tummassa syyssäässä.
Ehkäpä se lauantaisauna ja oluen pisarat saavat ajatukset vielä kysymysten ja vastausten pariin.
Vaikka kyllä sitä mustaherukkamehullakin saa aivosolut virkeäksi.
Liisukka on nyt hyvin levänneenä napsukunnossa ottamaan haasteita vastaan. Pitääpä alkaa miettimään
muutama kysymys, mutta kun ne avainsanat ovat aina niin vaikeita keksiä.
Odotellaan , ehkä ne isot kalat vielä käyvät pyydykseesi. Ja hyvät lauantai-illan hetket Sinulle ja vielähän se on sunnuntaikin tämän päivän jälkeen nautittavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 14:44

Se on moro ja tervetuloa koti-Suomeen. Toivottavasti matkasi oli ihana. Hiljaista lienee, tosin aika vähän olen nykyisin napsun sivuilla. Jospa napsulaiset piristyvät tässä illan mittaan. Keittelen juuri kalasoppaa ja lepäilen työpäivän jäljiltä. Kuulumisiin Liisukka ja muut napsukkaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 17:53

hellurei vaan ...

messuillessa mennyt taas tämäkin päivä, eipä siinä paljoa kerkeä napsuttelemaan

tuossa arvailin että mitähän tuliaisia mahdoit tuoda lomareissultasi?
Koska sen napatanssikisan voitit niin tuliaisesi varmaan tuli hankittua tästä puodista

valperi.blogspot.com/2010/04...htimo.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 19:56

Täällä lapsenlapsen kanssa ainakin minä touhuilen...
Joten silloin tällöin kurkin tänne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 19:57

Ei ole sillai virtaa kuin lomalta palanneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:51

Aina ei jaksa napsuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 09:45

Relluttelut ottavat helluilta reiltä mehut pois. Napsuttelukin on mukavaa kunhan muilta kiireiltä ehtii. Helliä tunteita kyllä vielä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 13:26

Varmaan ihmiset harrastavat kaikenlaista ja hyvä niin. On messuja (kirja-) ja muuta mukavaa. Lämpimällä säällä on hyvä olla ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 19:28

Tiedä sitten onko tämän sen hiljaisempaa kuin mitä tämä on ollutkaan.