Näin paikan päällä Turkissa,mitä oli matkaoppaiden kuvaus...On aika uskomaton sou???

Ei ole tietoa koska näytetään Suomessa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2010 - 09:41

Olitkohan itse myös osallinsena kuvauksissa. Jos olit niin ehdotan sinulle napsulaisten myöntämää "Oscaria".

Kysyjän kommentti

Kyllähän itsekin siellä vilahtelen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 14:38

pääsitkö itse myös töllöttimeen ..sano sit , kun se jakso tulee jota kuvattiin silloin .. niin olen naulattuna töllönääreen jos saat jostain sen selville :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 17:01

Hyvä että tuli hulinaa .Sou meiniki aina piristää.Ei ole käsitystä minkä laisia kuvauksia siellä tehtiin.
Mutta täytyy aina olla mukana.Ilmoitahan jos tiedät jotain.Milloin mistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 19:52

Oletko itse myös kuvassa mukana...
Tuo tv ohjelman teko ei ole ihan helppoa, olen ollut muutamissa itse kisailemassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:50

Varmaan tuollaisten ohjelmien teko on monesti melkoista hässäkkää, kun kyseessä on reality-ohjelma ja kuitenkin siinä pitäisi edetä jonkinlaisen käsikirjoituksen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 19:28

Jäämme siis odottamaan sitä filminpätkää.