Mikä on lokakuun viimeisen lauantain ohjelmasi?

Lappeenrannassa sataa ja on ankean harmaata,eli sää vastaa aikaa.Tänään aion siivota laatikoita turhista roinista mitä niihin aina kertyy ja siivousta ihan vain imurilla,aika tylsää,mutta tarpeellista työtä.

Avainsanat: koti tärkeä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 10:01

Ei mitään ihmeempiä suunitelmia..Pitää taas totutelle tähän syksyiseen säähän...kun vietti 2:si viikkoa +35 lämmössä..Tyttären tytär tulee hakemaan tuliaisia..toin hänelle todella ihanaisen Prinsessa päiväpeiton..vaaleanpunainen missä tummanpunaisia ruusuja...todella hempeä..nuorelle ihmiselle..Pitää laitta pesukone pyörimään..niin saa kesävaattet taas odottamaan seuraavaa kesäaikaa.

Kysyjän kommentti

Tulijaisia on mukava saada.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 10:54

loitaan ja nautitaan joka päivästä. Uuniin tulta pesään. Ulkoiltu on ja oli raikasta .Lehti tuotu kotiin laatikosta.Posti tulee 1km päähän 2 kertaa.Se jos mikä hyvä syy mennä kävelemään.Puita on pilkottu ja haravoitu. Kaikkia koti töitä, välillä kahvetta ja ruokaa.Linnut syö nyt paljon siemeniä, mennyt iso säkillinen parissa viikossa.Kyllä sitä touhua on, välillä napsuttelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 12:45

tässä suunittelen joskos alkais paistaa pinaattiplättyi , kudontaa , saunaa tv,tä sitä normaalia lauantaita ja tietty kellojen siirtelyä .. täälläkin on niin tylsän pimiää ja harmaata .. takassa tuliloimuaa ja on ihanan lämmintä täällä sisätiloissa .. onneksi saa olla sisällä nyt ...saattaa olla , et myöskin lähden tuonne keskustan " vilinään " pikkasen ostoksille ...eilen jäi kisuleitten kuovamuona ostamati oli kyl .. kaamee moka ...ja niitä hakemaan ainakin pitäis lähteä jossain vaiheessa ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 12:49

Saamme lapsenlapsemme hoitoon, pikkuisella on noidan hattu ja siivet joten joten kuvia otetaan pikkuisesta näin Halloweenina, mutta muuten ihan kotoista lauantaita..
Halloween kakku tehty joten se siitä meidän juhlasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 13:50

Kirjahylly on kasattu ja nyt siirretään kirjoja - ei mikään pikku-urakka, onneksi ehdin jo imuroimaan kirjat aiemmin. Sen jälkeen puramme vanhan hyllyn ja siirrämme vinttiin. Sitten pääsen siivoamaan ja sisustamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 14:47

Töistä tulin ja kalasoppaa keittelen. Lepäilyä ja saunomista. Huomenna duuniin taasen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 15:18

Mietiskelin pitäisikö mennä Kirja-messuille, mutta tänään pitää ulkoilla ja huomenna on tarkoitus messuilla. Perjantaina oli sielä ja runoilijoiden esittelemänä omia runoja pääsi kuuntelemaan. Se oli ihanaa. Huomenne menen taas ja lähinnä keskityn viinin maisteluun, ihan valtavasti sielä on tarjoojia - kaikkea ei voi maistaa valiettavasti

Siis tänään kerään voimia huomista varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 16:17

Käytiin kokoperheen voimin syömässä ja hankkimassa juniorille talvikamppeita. Siivousta ja muita kotihommia. Illemmallasaunomista ja punaviiniä oman ukkokullan kainalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 09:37

Mökillä tuli tehtyä viimeiset vihellykset. Siellä se päivä meni mukavasti grilliherkkuja mutustellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 19:23

Lauantaipäivä meni kylässä sadetta pitäen.