bonus ja plussakortit nostavat vain hintoja , näin on.

ajatteleppa jos kauppiaan korvaukset tukkuliikkeelle määräytyvät myynnin katteen mukaan eikä nettomyynnin mukaan , on tukkuliikkeen etu kiskoa katetta kokoajan ylöspäin. näitä konsultteja kiertää kokoajan kouluttamassa kaupanhenkilökuntaa.ainoa sanoma nostakaa katetta..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 06:43

Ainakin näkevät tapasi ja tottumuksesi.
Hai miul on mersuu, sanoi tummakin kun myyjä ässä-korttia kyseli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 07:34

Mielestäni niistä on hyötyä..
Mutta täytyy sanoa yleisesti ottaen (en näihin kortteihin) jos joku tarjous on todella hyvä niin seuratkaas jonkun ilman tarjousta olevaa hintaa niin on korkealle joku muu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 08:17

Kyllä minulla on K-kortti ja S-ryhmän kortti.
Olenkyllä ollut hyvin tyytyväinen K-marketin korttiin, liekö siinä sitten miten paljon sitä korotusta,
josta luulen hyötyväni, mutta olkoon niin onhan hyvä mieli kun tässäkin kahvipaketin sain yli euron alennuksella. S-ryhmän kortti ei niitä bonuksia niin paljon kartuta,kun yksin eläjän ostokset siihen tulee.
Eipä minun lompakkoni sitten täytä kuin sairausvak.kortti ja henkkari. Nillä mennään milloin mihinkin päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 09:17

Lidlissä ei tarvitse bonuskorttia, ja taatusti edullisemmat hinnat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 09:59

järki käteen omassa ostokäyttäytymisessä niin niistä voi olla hyötyäkin,

ja muistathan ettei bonuskortti ole mikään puolueen jäsenkirja jolla sitoudut tukemaan vain yhtä ryhmittymää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 10:40

Itselläni on 2korttia, toinen maksoi toinen ei . SE mikä ei maksanut on parempi mielestäi.Maksuttomasta olen jotain hyötynytkin.Välillä olen ajatellut lopettavani molemmat palapelit.
Ostan vaan mitä todella trvitse. En sohppaile turhuuksien perässä.Tulee paha olo sellaisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 12:50

ainakin olen huomannut , et s ja k-ryhmän bensahinnat ovat todella paljon kaaliimpia hinnaltaan , kuin esimerkiks sellaises paikas , joihin ei käy minkään laiset plussat , jot niistä kun diisselin tai bensan ostaa saa heti ne plussat sentteinä säästöön ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 13:11

Meillä on K-kortti ja bonukset tulevat minun tililleni,miusta se on mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 13:59

Meillä on K-, S- ja Stockmann kanta-asiakaskortit. K-korttia höylään hyvin harvoin, eniten Stockmannia ja jonkin verran S-korttia. S-kortilla saa rahaa takaisin ja Stockmannilta osakeoptioita. Kituliaimmin hyötyy K-kortista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 09:07

Huijausta kaikki kortit. Bonukset on hinnassa mukana. Ruoka olisi varmasti halvempaa, mikäli kukaan ei käyttäisi noita kortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 13:24

Vain S-etukortti on meillä molemmilla ja myös Stockmann-kortti. Ensinmainitusta nyt en tiedä onko siitä hyötyä mutta tuli vaan otettua. Stockmann-kortista on hyötyä.... muutakin kun ne kuukauden tarjoukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 19:21

Korteissa löytyy. Mainioin on E-liikkeen kortti. Jos ostat vaikka euron ostoksen niin jo heti tupsahtaa ME -lehti postilaatikosta, mutta jos seuraavassa kuussa et osta mitään ,ei tule lehteäkään.
Uskoisin noiden hintojen nousevan ilman etukorttejakin, ja kyllähän niillä paljon alennustakin saa.