oletko ajatellut luopua uskon vakaamuksestasi . ja hyväksyä viereesi vihkipallille poikaparin.

sitähän tämä keskustelu tarkoittaa. jos sinulla on vahva vakaamus.kirkko on vain huolissaan menetetyistä euroista,ei ihmisistä.kyllä kirkossa on kaikille oma paikkansa mutta täytyy myös kunnioittaa kaikkien vakaamusta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 10:06

minun ei tarvitse luopua yhtään mistään tämän asian kohdalla,

(vihkipallille minun viereeni ei enää ketään tule)

sinä näköjään olet vaatimassa muiden kunnioitusta omalle vakaamuksellesi ja samaan hengenvetoon epäämässä toisin ajattelivilta oikeuden omaan vakaamukseensa ? tämäkö sitä tosikristillisyytä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 07:31

En puutuu tähän asiaan ollenkaan, on ihan kirkon asia..
Muutoksen tuulet puhaltaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 08:20

En hyväksy, ilopa sitten poika-, tai tyttöliitto kysymyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 10:08

Kaikki ihmiset, suuntautumisesta huolimatta, ovat saman arvoisia. Jokaisella on oikeus onneen. Kirkossakin on monta mieltä ja jonkinlainen kultainen keskitie olisi löydettävä tässä asiassa samoin kuin naispappeudessakin. Minun uskoni ei näistä asioista horju ja kuulun kirkkoon lujasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 10:48

. Rakkaus on hienointa mitä tiedän tässä elämässä.Kirkko tekee omat päätökset. Poikeuksi on ja tulee aina olemaan.Niin kauan kun on ihmisiäkin.Minä itse olen kumpanini valinnut 60luvulla .Se riittää .En kysellyt muitten mielipidettä sillonkaan. Tein sen omasta tahdosta.Olen nauttinut elämästä ja rakkaudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 13:20

Minä naisena menin vihille miehen kanssa,mutta on myös toisenlaisia ihmisiä ja sitoumuksia,jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee otan ihmisen ennenkaikkea ihmisenä.Kuulun kyllä kirkkoon,mutta en käy siellä kovin usein,lähempänä luojaani olen luonnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 19:02

Olen avarakatseinen, kukin taplatkoon tyylillään. Itse kannatan vain miehen ja naisen välistä liittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 09:06

Sanovat, että seurakuntavaaleissa ei saa äänestääkään samaa sukupuolta olevaa ehdokasta.
Lähes 40-vuotta sitten vihitiin. Enää asia ei ole ajankohtainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:13

tää koko hiton puheenaihe rupee jo maistuun puulta.
henkilökohtaisesti mulla ei ole mitään väliä kuka siellä vierekkäin tahdon - sanoo ja kuka sitä kysyy.
tietysti - olisi pirun hienoa kun suomi pysyisi siinä statuksessa että on edelläkävijä maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 19:18

Tuon asian takia ei tarvitse luopua mistään, tervetuloa vaan nöyrästi polvistumaan vierelle.