Tervehdys napsulaiset..Kuinkas hurisee?? Olen palannut lomalta..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 13:03

On mukavaa,että olet palannut kotiin ja napsuttelemaankin,kyllä varmasti on ankeaa tulla tänne pimeyteen ja harmauteen,mutta on ihanaa,että meillä on neljä vuodenaikaa.Miten lomasi meni,oletko saanut paljon rusketusta?

Kysyjän kommentti

Kyllähän siinä helteessä rusketusta tuli..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 22:12

terve vaan ja tervetuloa takaisin, toivottavasti lomasi meni parhain päin

täällä taisi mennä parhaat ruskat sinun lomaillessasi siellä jossakin ...

valperi.blogspot.com/search/...abel/ruska

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 22:14

Kyllä napsussa on ollut kovasti hilais eloa. Minäkään en päivisin ole napsutellut.Mennyt tuolla pihalla ja milloin missäkin tekemisessä aika. Kiva kun ilmoitit että olet palannut. Tänään ajatellin itekseen että oletko unohtunut sinne, kun ei mitään kuulunut.Toivottavasti oli kannattava reisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 22:29

Tervehdys ja kotiinpaluutoivotukset samaan vakkaan.
Nyt on varmaan pirteää jatkaa täällä meidän harmaan ja matalapaineisen sään seassa.
Toivottavasti lomasi oli virkistävä ja sait uutta voimaa jatkaa niin henkisesti kuin fyysisestikin.
Miten ne lomat tuntuu niin lyhyeltä viereltä katsoen, kuin juuri äsken lähdit ja nyt olet jo palannut
takaisin. uutta voimaa ja uusia tuulia ja kohti vuodenvaihdetta taas jatketaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 23:14

Poikkesin täällä minäkin pitkäst aikaa ja heti tuttui "naaamoja" näkyvissä, tervetuloa takaisin ja toivottavasti oli antoisa, nautittava ja rentouttava loma sulla Liisukka, nyt mie meen pötkölleen kun huomen äiteetä kattoon Hämeenlinaan aamultuimaseltaa, hyvää yötä kaikille uusille ja vanhoille napsukavereille:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 23:19

Hyvin hurisee. Tervetuloa takaisin! Tuliko muuta mitalisaalista kuin napatanssikulta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 00:37

Tervehdys vain Liisukka, minäkin kotiuduin tänään reissusta. Voitit sitten napatanssi kisan, onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 06:51

Hyvin hurisee,tervetuloa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 07:29

Tervetuloa vaan takaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 09:03

Tervetuloa takaisin napsuttelun pariin. Itse olen lähdössä viikoksi lapin maisemiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 19:17

Hyvin täällä hurisee, sukat pyörii jaloissa kun välillä tulee niin vimmatusti. Tervetuloa vain takaisin tänne viilentävään ilmastoon.