Onko teillä koskaan liian monta askarteluprojektia kesken samaan aikaa? Esim ompelu, mosaiikkityöt,korttiaskartelu,maalaus?

Minulla on yksi huone täynnä kaakeleita,kankaita,papereita,rimoja,työkaluja,ompelu- ja saumauskone,kyniä,maaleja yms enkä oikein tällähetkellä tiedä mistä jatkaisin.

Avainsanat: liikaa askarteluprojekteja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 22:25

Oletpas Sinä ahkera ahmatti. Se on hauskaa, että jos joku kyllästyttää niin vaihtaa toiseeen vähäksi aikaa.
Ei minulla noin suuressa mittakaavassa ole. ,mutta on kaksi eriväristä sukkalankakudinta. Tumaa kudon päivällä ja kirkasta väriä illalla. Ristipistotyö on vaihtohommana, mutta näin joulun alla täytyy mummon puikkoja heiluttaa ahkerasti.
Korttiaskartelua harrastin aikaisemmin paljonkin, mutta nyt näkö on esteenä jo.

Lisätty: 10.11.2010 - 13:15

Kiitos käyttäjille vastaukseni valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2010 - 00:39

Sinähän olet ahkera käsityöläinen. Minulla on paljon muita projeksteja kesken, mutta värkkään niitä sen mukaan kun ehdin. Onhan se mukavaa kun on puuhaa, ei ainakaan aika tule pitkäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 07:28

Oletpa napannut itsellesi monta askaretta, pistähän jotkut jutut piiloon vaikka vinttiin hetkeksi jotta saat jonkun jutun valmiiksi..

Vai ehdotanko sinulle uuden miten olisi kipsi työt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 10:12

Kyllä niitä projekteja piisaisi, mutta nyt olen tietoisesti yrittänyt rajoittaa ja saada aina entisen valmiiksi ennen kuin aloitan uutta. On nimittäin tilan puute ja olen onnellinen, että ei ole enää huonetta, johon saisin hamstrata, mitä vain luulen joskus tarvitsevani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 22:09

Ei ole mitenkään hirveästi päällekkäin, mitä nyt kutominen on jäänyt kesken. Teen yleensä ensin yhden jutun loppuun ennen kuin aloitan uutta. :3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 06:22

Kyllä vaan, nytkin maalausta pitäisi tehdä, tein kissoilleni hiljattain uudet nukkumamökit, maalasin ne ja niissä on savupiippukin katon päällä, on söpöt, ja nyt pitää tyttären kissalle myös tehdä sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 17:00

Kyllä on liian monta projektia kesken. Muutama viikko sitten keskeytin yhden iänikuisen projektin heittämällä/kierrättämällä kolme pahvilaatikollista astioita ja keittiön muuta hilpetööriä pois omista nurkista. Muut askartelut on vielä tallessa...odottamassa inspiraatiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 09:02

Jos ristikoiden ratkaiseminen lasketaan askarteluiden joukkoon, niin vastaus on kyllä. Muuten ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 09:36

Harrastan maalausta ja se ei kyllä ole askartelua (akryyli-ja akvarelliväreillä).

Lisätty: 02.11.2010 - 08:29

Olen luonteeltani järjestelmällinen ja itseni suhteen vaativainen, joten joka suunnalle en hääri. Harrastan sitä mihin omaan lahjoja , sillä olen pärjännyt tähän asti. Kirjoitan myös sivutoimena ja se on palkitsevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 17:52

Ei niinkään askartelussa, mutta muissa hommissa kylläkin. Aloitan jotain tekemään, sitten keksin muuta jne. kunnes huomaan että teen montaa hommaa samanaikaisesti.