Onko teillä erimnielisyyttä lehtien haravoinnista rajanaapureiden kanssa?

Avainsanat: lehtien haravointi tontin rajalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 22:01

Ei ole mitään erimielisyyttä..Haravoimme pihat ja sillä siisti..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 22:09

Ei ole koskaan ollut. eikä muuten tule olemaankaan. Meillä hehtaarin tontti haravoitavana ja ihmetteevät järestää että miten viitsin.Ei mulla ole kyllä naapuriakaan. Muut sivulliset valittelee ,että miten viitsit kuka niitä täällä korvessa katselee.Minä pidän haravoinnista siitä tulee alkuun käsiin särkyä.Se on näkyvää hommaa.Keväällä loput kun on kuivaa.Itsehän sitä pihaa tulee katseltua ja itselle siivoan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 22:21

On omakotitalojen asukkaisen huolia lähinnä, joten kun asun kerrostalossa, ei tule riitoja.
Sisarellani on isot vaahterat ja tänä vuonna tuuli on vienyt lehdet naapurin tontille, mutta
hän sanoi, ettei koskaan ole riidelty. Yleisän palstoja myöten ovat kirjoitelleet jotkut aina
lehtiurakoidensa kanssa. Typerää,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 23:21

Tämä on näitä kaupunkiasumisen riemuja =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 00:40

Ei ole, naapurit ovat hieman kauempana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 07:23

Talonmiehet käyttävät noita puhaltimiaan päivittäin, joten ei riitaa näytä olevan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 11:35

tuuli noita pudonneita lehtiä kuljettaa niin monen tontin yli että turha niistä on kenellekkään ruveta vihoittelemaan, kyllä niitä kaikille piisaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 09:00

Tuossa ne haravoivat ja puhaltelevat. Itse ei tarvitse osallistua, joten ongelmia ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 09:33

Ei ole. Maalla meillä on sen verran paljon reviiriä ettei tarvi naapurin kanssa nahistella, noin kilometri on matkaa. Lehdet otetaan pois koneellisesti, toki haravointiakin harrastetaan ja useimmiten naapurusten kanssa yhtesivoimin eli talkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 06:56

meillä ole kuin peltoa ihan naapurissa. eli vaahteran lehdet saapi lennellä rauhassa mihin haluuvat ja voinen kipata omani vaikka "reunan" yli - mutta yleensä kyllä käytän hyväksi tai poltan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 17:51

Ei ollenkaan, sulassa sovussa haravoin heidän tontiltaan tuulen mukana tulevat lehdet omaltani pois.