Mistä luotettava ja hyvä koti kahdelle marsulle?

Nyt on juttu niin että kun koira purjehti taloon aika ei riitä joka paikkaan.
Marsuistamme pidetään hyvää huolta edelleenkin mutta jossakin voisi olla koti jossa marsut olisivat se "ykkösjuttu" jollekin.
Aikapula vaivaa ja nyt pitää olla erittäin epäitsekäs täällä päässä - mietin vain ja ainoastaan sitä olisiko jollakulla enemmän AIKAA näille ihanille nelijalkaisille????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 20:12

tämä ei varmaan sovi sinun vaihtoehtoihisi marsuille uuden kodin hakujutuksi,
mutta laitan kuitenkin:
www.tori.fi/koko_suomi?q=mar...&md=th

aivan varmasti marsuillesi löytyy hyvä uusi koti.
oletko kokeillut tehdä nettisivua marsuista, ja laittaa siitä ilmoitus/linkki.
olen tehnyt 2-kertaa omista koiranpennuista nettisivun ja otin söpöjä kuvia. eikä aikaankaan kun kaikki pienet karvapallerot saivat rakastavan ja hyvän kodin.

Lisätty: 29.10.2010 - 20:43

entäs tämä sivusto:
www.marsuyhdistys.net/default/

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille hyvistä kommenteista ja avusta!
Marsut on edelleenkin meillä - taitaavat jäädä myös:)
Mihinkäs nuo karvapallerot kuitenkaan kotoaan lähtisivät...
Luin tuolla sen liikuttavan koira jutun jossa koiraa riepoteltiin sinne tänne ja sama juttu se näiden marsujen kanssa - kukahan sitä nyt niiden kaikki kotkotukset arvaisi ja niitä passaisi, kranttuja kun ovan mm. ruoan suhteen. Olkoot siis kotonaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 22:41

Laita lehteen ilmoitus..marsut haluaisivat uuden hyvän kodin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 07:21

Menehän tälle sivulle tämä on paikka jossa myydään ja lahjoitetaan eläimiä...

www.lemmikkipalstat.net/apula/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 17:49

Katsele lehtien palstoja jos vaikka joku haluaisi sellaisia. Vaikka olet jo tainnut tähän mennessä löytääkin niille kodin.