Millainen on teillä lokakuun viimeisen perjantain sää?

Keski-Suomessa muutama aste lämmintä ja aurinkokin alkoi paistaa.

Avainsanat: perjantain sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 16:33

Kunista, Kaunista ei uskoa vois. Mutta lämmintä 10+ aurinko paistanut koko iltapäivän.Puut koko alastoamia .Tuli uituakin tänään ja ihana olo nyt.Laitan vähän syksyistä musiikkia mukaan.
www.youtube.com/watch?v=sicAynZIC3w

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 15:22

Poutapäivä ja 8 astetta lämmintä Helsingin keskustassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 17:09

Ihan mukava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 17:43

pääosin hieno päivä, ei vaan näytä kelpaavan kaikille, suunittelevat muuttoa muualle ...

(mahdollisesti Hurjatan kanssa sinne Hurdakaan )

valperi.blogspot.com/2010/10...uutto.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 18:00

Poutaa aurinko näyttäytyi hetkittäin +10 paraimmillaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 18:03

upee syksyinen ilma ... n+ 8 tais olla enenmänkin tuos terasilla aurinkos .. ja kivasti on puut lehtensä taas viskanneet tielleni .. vaikka just hetki sit niit haravoin .. kääk .. nyt täytyy sanoo , et ei olekkaa kauaa enään hauskaa toi haravoiminen , joka rupee pikkuhiljaa maistuu työltä :( no oli kui oli , mut oikke hauskaa viikonloppuu napsulaisil :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 18:16

Aurinko näyttäytyi useampaan otteeseen poitaisen päivän iloksi. Vieläkin on *6 astetta lämmintä eikä sada, joten olemme täällä meilläpäin saaneet nauttia todella upeasta syksyisestä säästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 18:48

lämmin leuto syys sää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 18:56

Ihanaa auringon laskua pääsin todistamaan tuossa mökkisaunan terassilla. (laskee muuten todella nopeasti) Ihana leuto loppusyksyn sää. Onko se muuten nyt loppusyksy? ainakaan termologinen talvi ei ooo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 19:24

Syksyinen vaihteleva päivä. Aurinkoa näkee vähäsen, leuto ilma. Tuulta ei rahtuakaan.
Hyvin kostean tuntuinen sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 20:36

Aamulla kun läksin Turkista,oli +25....ja nyt kotimaassa +5,5...tuntuu kylmältä lämpöisten ilmojen jälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 00:43

Sateinen on päivä ollut, jossain vaiheessa tiputteli räntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 17:48

Jos oikein muistan tuonne viikon taakse, niin taisi olla sellainen pilvipoutainen ja aika lämminkin täällä kahden Savon rajamailla, eteläisemmällä puolella.