Löytyy komeita kissoja Suomestakin!

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=2270006

Avainsanat: lemmikit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 13:09

Komia kissa kyllä. Ihana. <3

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 08:37

komea on kissa ja upeat värit turkissa.
muistuttaa ilvestä naamataulultaan ja korvistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 09:31

Minusta on liian pitkä kissaksi ja ei ole kaunis. Tulee ilves mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 10:04

Olihan komistus. Lieneekö lempeä luonteeltaan; jutun mukaan metsään ei kannata päästää - lieneekö vielä villikissaa sen verran, että jää niille teilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 10:46

No on jos jonkinlaista kissaa, itse pidän ihan tavallisista Eurooppalaisista niillä on monta kertaa värit upeita ja ovat kissojen näköisiä eniten ei muistuta lelua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 11:20

Olipas pitkiä kissoja .Itselläni on ville ihan samannäköinen tuon yhden kissan kanssa, mutta lyhyempi paljon.Nassu meillä kaikkein isoin, olen mitannut ja se on toista metriä, täytyykin mitata paremmin nyt kun tietää mistä mihin.Kaikki kissa aivan mahtavia. Kissan reviiri voi olle 50km joka yllätti minut,Kille meidän pienin tyttö hentoinen .Tosi pieni lajiaan .
Kissanäyttelyyn tarttis kerran mennä.Kiitos paljon linkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 14:20

Tahtoo tuollaisen komistuksen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 21:01

On ihan komia ilmestys tuo kissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 00:51

Oli muuten sitten kommee Romeo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2010 - 20:55

Huh mikä kattimus. Sehän oli melkein pidempi kuin meidän edesmennyt koirapoika jonka joskus mittasin sen lojotellessa kyljellään lattialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 08:52

En olisi uskonut noin pitkiä kissoja olevan olemassakaan. Yleensä tuon mittaiset ovat petoeläimiä. Komea on kooltaan ja väritykseltään.