kun olet laivalla/ risteilyllä, voitko pahoin?

eli tarvihetko pahoinvointitabuja?
miul ei nuorempana ollut miti ongelmii, mutta parilla viimeisimmällä risteilyllä on pitänyt troppia ottaa, muuten ei ois tullut matkasta mitin. ( viimeks olin laivalla vissiin 2004 )

Avainsanat: risteily pahoinvointi tabletit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2008 - 16:02

pienempänä ei ikinä mitään ongelmaa, mut nyt "isompana" tulee otettua matkapahoinvointi tabletti myös lentokoneella matkustuksen ajaksi. ei haittaa jos tulee turbulenssii ja yleensä unijukka koittaa, kun tabun on ottanut:)..laivalla ollut viimeksi varmaan 3vuotta sitten ja sekin nopea ylitys tallinnaan, superseacatilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2008 - 15:36

en voi pahoin laivalla,ja oon nuori...alle 16w

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 16:57

En voi pahoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 17:03

en, voin hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 18:17

Kerran mä erehdyin, laulun sanoja lainatakseni; oli jo pöytä tilattuna laivassa heti lähdön jälkeen et pääsee oikein kunnolla murkinoimaa, ja tuskin laiva ees satamasta lähteny ja mä sinne ruokapöytää kohti, niin rupes huippaa ja tosi etova olo, en siis voinu syödä, arrrvaa harmittiko?. Tästä oppineena seuraavilla kerroil oon ottanu näit matkapahoinvointipillereit ennen lähtöö, sen jälkeen koko laivareissul en niit sit tarvinnukkaa, ne tehos sain syyä ja juua, enkä moksiskaan, tähän sopii toi sananlasku; 'ei vara venettä kaada' saati siten isompaa purkkia, höh..
Tää pahoinvointijuttu autos ja laivas sun muissa, johtuu näist meitin korvissa olevist tasapainojutuist, toisil herkempii ku toisil...luulen ma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 18:40

En aikaisemmin, mutta viimeksi kun olin laivalla, oli kyllä vähän paha olo. Se saattoi johtua siitäkin, että keikutti aika paljon. Noin kahden metriset allot olivat...? Ja silloin olin pienempi, pelotti vähän. Sekin aiheutti pahaa oloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 19:22

Ilman pillereitä on tähän asti purjehdittu, pahoinvoinnista tiedän vain muiden jutuista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 20:32

En yleensä.Mutta olen ylittänyt Bisgajan ja silloin voin tosi pahoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2008 - 20:41

Voin pienemmissä laivoissa pahoin. Silloin auttaa kun pitää katseen jossain kiinteässä pisteessä. Menee muuten laivaristeilyt avomerellä minun kohdallani hukkaan. En pysty katselemaan maisemia ympärilläni.