Äänet koneeseen takaisin :D!

Olen onnistunut hävittämään äänet koneestani :( Yritin ohjauspaneelin kautta mutta siellä ne ovat ihan normaalisti olemassa ja tietokoneen alalaidan kaiuttimen kauttakin sanotaan, että kaikki on ok. Silti ei kuulu mitään! Voinko tehdä vielä jotain...

En löytänyt vastaavaa kysymystä ennen mutta jos sellainen on ollut niin kiitos jos laitatte linkin :)

Lisätty: 29.10.2010 - 19:38

En ole onnistunut millään konstilla :(
Koneestani on tullut mykkä. Tein järjestelmän palautuksenkin parin viikon taakse, jolloin äänet vielä kuuluivat mutta ei sekään auttanut.

Avainsanat: tietokone äänet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2010 - 16:42

ohjauspaneeli
->laitteisto ja äänet
->ääni
->äänilaitteiden hallinta
ainakin noin vistassa

ps.
onko vielä sama kone?
täällä edellisen kerran vastauksia kun äänet hävisivät koneestasi
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/7823

äänet voi hävitä myös jonkun päivityksen tai ohjelmanpoiston yhteydessä tai ihan muuten vaan, tietokoneet tekee joskus omia temppujaan

Lisätty: 28.10.2010 - 17:08

käynnistä
->suorita
-> ja kirjoita DXDIAG ja klikkaa OK
sieltä pitäisi avautua DirectX-diagnostiikkatyökalu
ja siellä klikkaat kohtaa Ääni ( tai ääni 1 ja ääni 2)

toivottavsti saat toimimaan
kysy lisää, ellei auttanut

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2010 - 16:25

olen joutunut laittamaan uusiin kohtiin nuo johdot kun on hävinnyt aikaisemmista pistokkeista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 07:37

Avaa alhaalta KÄYNNISTÄ ja sieltä Ohjauspaneeli, jossa suomen kielisissä alimpana on Äänet ja äänilaitteet.
Sieltä näkyy onko äänet edes päällä, voi säätää voimakkuudet ym. Jos sieltä ei löydy apua niin:
windows.microsoft.com/fi-FI/...ndows/help

Lisätty: 29.10.2010 - 07:41

Tuo palisanterin suorita / dxdiag on hyvä ja uutta minulle!