Onkos kellekkään käynyt niin, että on ostanut (hinnasta piittaamatta) hyvästä laadustaan tunnetun tuoteen ja saanutkin sekundaa?

esimerkiksi puutarhatyökaluja kuten

valperi.blogspot.com/2010/10...arava.html

harmittako?

Avainsanat: pettymys lehtiharava

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2010 - 19:11

Kyllä itsekkin kerran lankesin mainostettuun laatu merkkiin .Työkalu ihan sama kun kuvassa, mutta kovempaa muovia.Minulla tietty, jota en vaihda hinnasta enkä mistään. Jos en sitä saa, niin lehdet jää keräämättä.Se on sellainen pehmää muovia, jonka sormet kivasti harallaan eikä mene poiki .Kevyt ja hyvin kerää lehdet.Varsilla sensijaan haastetta kerrakseen. Jos erehtyy olemaan oksia niin ruks, siinähän katkesi.Joten ei laatu aina ole tae.

Lisätty: 27.10.2010 - 19:18

static.iltalehti.fi/kuvat/li...aravat.pdf Minun on tuo yllättäjä tuolta vas. kolmas.

Lisätty: 28.10.2010 - 10:33

Mulla kaikki fiskarssit rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2010 - 19:30

Onpa useinkin käynyt niin ruuassa kuin esineissä ja ei muuta kuin lähetän maahantuojalle paketin sieltä saa paljon enemmän takaisin mitä tuote jonka lähetin.
En koskaan vie liikkeeseen takaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2010 - 19:34

Itsekkö valkkasit kasasta poikkipuusta tehdyn varren?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2010 - 19:56

Lenkkarit ostin ensimmäisellä märällä kelillä vasen kenkä olikin seula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2010 - 21:08

Aikoinaan ostettiin mukamas laadukkaat laatat kylppäriin lattiaan ja seiniin, kotimaiset ja kalliit. Varsinkin lattialaatat olivat pelkkää sutta ja sekundaa ja vaihtoon menivät kaikki. Tilalle valittiin ulkolaiset laatat, hinnaltaan olivat halvemmat ja sentään jokainen laatta oli tismalleen saman kokoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2010 - 22:20

Jo vain. Ostin toissa kesänä Fiskarsin kalliin lehtiharavan eikä mennyt aikaakaan kun isäntä sai siitä piikkejä poikki. Oikeasti on kestänyt kalliimmatkin ja tunnetut merkit hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 06:39

ei ole käynyt - ihan siitä yksinkertaisesta syystä että en voi olla piittaamatta hinnasta.
tosi hinnakasta ei ole varaa ostaa - joutuu aina miettimään sitä kultaista keskitietä.
tollanen pistää kyllä vihaksi. reklamaatiota perään ja hitonmoinen älämölö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 07:56

tuota kuvaa katsoessani niin ihan saman näköinen varsi on meilläkin yksi kappale joka on nyt kahtena kappaleena ,mutta en muista minkälaises haravas se oli ...siitä on jo useampi vuosi ,kun niin kävi ,nyt on sit fiskars muovinen harava , jossa on muovia myös varsi ja on kyllä kestänyt pienistä isoon kätösiin...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 08:00

Yleensähän on niin, että halpa ja hyvä myydään erikseen. Tässäkin tapauksessa voidaan todeta, että poikkeus vahvistaa säännön.
Samoin on käynyt minullekin Fiskarsin muoviharavan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 14:35

Silloin kun lattialaminaatit olivat uusinta uutta ja himskatin kalliita ostin kalliin parketin hinnalla sutta ja sekuntaa. Osa lattioista oli jo ehditty asentamaan ja sitten huomattiin, että onkin ihan epäkuranttia tavaraa. Saatiin kyllä uudet virheettömät tilalle ja asennus kaupan päälle. Joskus tuntui olevan ihan riesana, että onnistuin saamaan sen "maanantaikappaleen". Koskaan en ole kyllä jättänyt asiaa siihen vaan olen saanut uuden tuotteen tai rahat takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 09:29

Eipä tule mieleen mikään sellainen. Joskus olen ollut vähällä ostaa tarvikkeen jota ylistetään maasta taivaaseen mutta järki on voittanut, olen ajatellut ettei sitä tule käytettyä kuitenkaan.