Onnistuuko omatoimimatkailu Afrikassa vai pitääkö turvautua valmismatkoihin? Voiko netin kautta varata itse yöpaikkoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2010 - 20:35

joissain Afrikan maissa saattaa olla tilanne epävakaa.
kannattaa tarkistaa tilanne ulkoasiainministeriön sivuilta.

tottakai voi lähteä omatoimimatkalle,
sekä varata hotelli / hostelli / tai B&B
netin kautta.

veljenpoikani on muutaman kerran käynyt Keniassa omatoimimatkalla.
autonvuokrauksen yhteydessä piti vuokrata myös ase.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2010 - 21:03

Suosittelen kyllä ottamaan kumminkin ihan matkatoimiston matkan retkineen...

www.finnmatkat.fi/Lomavaliko...rtomatkat/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 12:25

Afrikka on melko iso paikka ja olosuhteita monenlaisia,
mutta noin yleensä ottaen omatoimimatkailu ei missään nimessä ole aloittelijalle se paras vaihtoehto ja vaatii melkoisesti 'urheiluhenkeä' ja kärsivällisyyttä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 07:03

riippuu mihin päin afrikkaa olette menossa. se on iso maa.
joissakin osissa saattaa olla hieman levotonta joka sitten yhtäkkiä räjähtää käsiin - ehkäpä vastuullinen matkanjärjestäjä olisi silloin paras keino päästä nopsaan pois sieltä? joihinkin paikkoihin on aivan turha edes mennä.
on siellä turvallisiakin paikkoja - en vain ole käynyt enkä tiedä kohdistaa missä. oletko valmis riskeeraamaan että matkasi on pannari? vai onko matkan tarkoitus että mennään ja katsotaan ilman odotuksia.
onnea matkaan!!