Mitä 40v. naiselle syntymäpäivälahjaksi?

ko. nainen ei ole oma eikä edes lainattu.

Avainsanat: lahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2010 - 15:46

Pullo kuohuvaa ja kukkapuska.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2010 - 11:58

40-vuotiaalla naisella on jo kaikenlaista tarpeellista ja tarpeetonta .
lahjakortti johonkin liikkeeseen tai hoitolaan, tai avoin lahjakortti jonka voi käyttää kuten haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 13:19

hemmottelu on aina paikallaan. ja kukat ja suklaati ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 13:51

kampaamolahjakorti .. käsi, kasvo ja jalkahoitolahjakortti ... jokin hyvän ravintolan lounaslahjakortti tai jokin kauneusalan tai muun putiikin lahjakortti voi ostaa tuotteita sit itse minkälaisia miellyttääkin ... kuumailmapallon kyytiin siinä extriimi jos siit tykkää ...valmiiksi ens kevät kesää aatellen .. risteilylahjakortti ... no täs muutamia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 16:06

Minä veisin tuoreen täyte kaakun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 16:18

Iittala Marimekon Mariskooli ja siinä kauniita suklaamakeisia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 18:57

Kyllä siinä miettimistä onkin ja vielä kun ei tunne tapausta, iise ottaisin mielelläni lahjakortin, vaikka
kemppariliikkeeseen. Jos nyt ei aivan valtavia raoja ole tuhlata niin 20 eurollakin saa hyvää kasvo- ja
käsivoidetta ja siihen hintaan saa jo suudelman kestävää punaakin huuliin.
Toki on niitä kalliimpiakin vaihtoehtoja, mutta ajattelen sitä "Kukkaro herran" osaa tässä.

Miksei kukkanenkin ole kiva, mutta sain tässä mennä aikana Sirkan päivän ruusun , se oli hieno kun sen sain, mutta vain sen yhden päivän, seuraavana päivänä laitoin sen jo roskiin.

Joku käytännön juttu on mielestäni paljon parempi, eikä lahjahevosen suuhun saa katsoa.

Lisätty: 25.10.2010 - 18:59

HUomasin että ei ole oma eikä lainattu, mutta muuten vain mukava. Se on kiva se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 19:29

Jos tunnet syntymäpäiväsankarin musikki- tai kirjamaun, jokin cd-levy tai kirja. Ruusukimppu toimii aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2010 - 23:28

Herloc Holmesit asialle ottamaan hieman vihiä. Silloin lahja osuu ainakin kohdalleen ja on mieluinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 02:10

Lahjakortti kampaajalle tai kosmetologille. Tai Iittalan tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 10:00

Lahjakortti on tietysti hyvä mutta parempi on aina sellainen jonka lahjan antaja on itse valinnut. Kun tuntee naisen, tietää ilmeisesti myös se mitä hän arvostaa. Jos pitää huolta itsestään, omaa "kauneustaipumuksia" , voi ostaa esim. tuoksua.
Kirjat. levyt ?
Kaunis kukkakimppu (ei tarvi olla edes iso kimppu) oheen myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 21:34

Silkkihuivi