Onko ihmisessä turhia osia?

Lisätty: 24.10.2010 - 20:16

ihmislaji ei ole aina elänyt samanlaisissa olosuhteissa. miten ihmisen elimistö on mukautunut muutoksiin?

Avainsanat: miltä tuntuu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 20:26

esimerkiksi miehen nännit ovat jäänne alkionkehityksen varhaisvaiheesta.
ja vaikka kuuluvat erogeenisiin alueisiin myös miehillä( sanovat silleen)
niin eipähän niillä vauvoja ruokita. eli siinä mielessä turhat.

Lähteet:
tieku.fi/kysy-meilta/ihmisen...uumiinosat

Kysyjän kommentti

nunnan nännit ja paavin pallit,
sanoo isot pojat jotka henkseleitä kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 20:15

no eikös se umpisuoli ole hiukan turha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 20:47

Pää on joskus ihan turha osa.
Pitäisi painaa paremminkin päättömänä eläkeikään asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 20:58

fi.wikipedia.org/wiki/Umpisuoli Olen itse sitä mieltä, että sitä ei välttämättä enään tarvita.Peruja ihmisellä muinaisajalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 21:13

Onhan noita osia turhia jonkun verran, umpisuoli, polven ulompi ja sisempi nivelkierukka (joita jo etukäteen urheilijoilta otetaan pois)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 21:39

Ehkä me huomaamme sen vasta kun joudumme siitä luopumaan.. Tyttäreni pojalta poistettiin haima pahoinpiteyn seurauksena ja mitä useampi allergia tuli esiin sen poiston jälkeisenä hetkenä.
Samoin armeijaan meno tyssättiin siihen. Että kyllä meillä varmaan on joku tarkoitus kaikille
meillä oleville elimille. Niitä ei huomaa, kun vasta sitten kun se elin on poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 07:45

Välillä tuntuu, että saisi olla vaihtopää. Soitin jopa armeijan päävarikolle kysyäkseni sellaista. Ei ollut kuin "kapiaisten" vanhoja päitä. Ei tullut vaihdosta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 09:11

Enpä tiedä onko niitä turhia osia ihmisessäkään. Umppari on poistettu ja en nyt kyllä siitä voi syyttää nykyisiä nivelrikko särkyjäni. En ole päässyt vielä selvyyteen mihinkä se umpisuolen poisto on vaikuttanut vaiko eikö mihinkään...kuulostellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 09:36

Ilman umpisuolta pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 09:48

Ilman umpisuolta pärjää,sekä sappea.Sit on vielä perna et sitäkin ilman vielä pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 11:33

edellisiin yhtyen ja vielä lisäten muut varpaat paitsi pottuvarvas. sillä pysyy pystyssä ja kävelee.
ja olisko sitä aktiviaakaan keksitty jos suoli olis ziljoona kilsaa lyhkäsempi .... ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 11:38

Minulta on umpisuoli poistettu. Joskus tuntuu, että on muitakin turhia osia. Toivottavasti niitä ei kuitenkaan poisteta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 19:26

Umpisuoli ja miesten nännit ovat täysin turhia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 02:15

Ei minussa ainakaan mitään turhaa ole, ihminen on aina sopeutunut tulevaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 18:31

Umpisuoli ja viisaudenhampaat! :(