Innostaisiko sinua tällainen kehon koristelu?

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=2268026

Avainsanat: tatuoitu mies

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 21:41

Hirvittävää katsottavaa. No jonkun vuoden perästä vaaditaan korvauksia tatuoinnin jälkeisiin sairauksiin.
Epämiellyttävän näköinen henkilö mielipiteeni vuoksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 19:57

ei minkäänlainen (tatuointi) saati sitten tuollainen

Lisätty: 31.10.2010 - 14:26

ei oikein hurmannut edes tämä, vaikka on sentään koko joukon inhimillisemmän näköinen

valperi.blogspot.com/2010/04...ainen.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 20:29

aika riskaapelia hommaa moinen.
eipä ole lävistyksiä eikä tatuointeja, ja tuskin tulee olemaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 20:45

Mielstäni tauoinnit ovat epäesteettisiä.
Sääliksi käy kuvan miestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 21:03

Itse en pidä tatuoinneista .Rumia, kun on paljon. Varmasti epäterveellistäkin.Iho on paljon kauniipaa ihmisellä.Olen kyllä nähnyt kauniin hyvin pienen tatsan ja se oli nätti. Lintu muistaakseni .Pakarassa tai olkapäässä.Sopi sille joka sitä kantoi.Uimareisulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 21:10

Itselläni on 4 tatuointia ja se riittää, EHKÄ! ei koko kehoa peittäviä pieniä... ainoa joka on isompi on sääressäni entinen koirani Toffe lippalakkipäisenä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 21:24

En ole ottanut tatuointeja, mutta suon ne kyllä toisille. Jokainen luokoon oman nahkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 07:42

Kukin hankkikoon itselleen sellaisen tatuoinnin minkä haluaa. Minä en hanki minkäänlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 09:12

Hurjan näköinen mies..ei tuu kyllä mun viereen. En tykkää tatuoinneista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 11:28

Minulla ei ole tatuointeja eikä tule koskaan olemaankaan, sillä lääkäri arveli vuosia sitten ettei atoopinen ja muutenkin herkkä ihoni välttämättä sietäisi niitä. Sitäpaitsi ihmiskeho on mielestäni (korvakoruja lukuunottamatta) kauneimmillaan ilman pysyvä, tai hankalasti poistettavia koristuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 11:39

Pikkulapset joskus piirtelevät itseensä kuvia. Ei aikuisen ihmisen touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 15:26

johan on varsinainen pelilauta koko naama - siihen iskemään nappulaa riviin.
tatuointi voi olla hienokin. pitää muistaa että ihmisen nahka muuttuu vanhemmiten ja hups - miltäköhän toi ruutupää näyttää 30v kuluttua??

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2010 - 23:22

Typeryyden huippu. Ei todellakaan innostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 02:16

Ei kiitos.