Kunnioitatko vanhempia ihmisiä.

Minut kasvatettu , että vanhemmilla se viisaus ja elämisen kokemus.Uskon niin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 20:51

Kunnioitan ihmisiä yleensä - toisen kunnioitus on kaikkien ihmissuhteiden perusta.
Arvostan vanhempia ihmisiä.
Ihminen tarviitsee kunnioitusta ja luottamusta.
Siihen on kyettävä ja kasvatettava.

Kysyjän kommentti

Kaunis kiitos vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 18:28

Kunnioitan vanhempia ihmisiä,mutta en sokeasti kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 18:34

Siihen minut on kasvatettu ja oppi hyvin mennyt perille..
SIIS KUNNIOITAN!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 19:00

Kunnioitan 100 % sesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 19:17

Yleensä kyllä kunnioitan. Olen kuitenkin sitä mieltä, että korkea ikä ei oikeuta kohtelemaan muita töykeästi ja ilkeästi ja kun tällaisiakin vanhuksia sattuu tuttavapiiriin kuulumaan niin en voi sanoa kovinkaan heitä kunnioittavani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 20:18

Tottakai vanhempia ihmisiä kunnioitan ja teitittelyäkin harrastan silloin, kun katson vastaajan sitä haluavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 21:27

Ikä ei välttämättä ole peruste ihmisen kunnioittamiseen. Pyrin kohtelemaan kaikkia ihmisiä tasavertaisen ystävällisesti. Kukaan ei ole syntynyt turhaan tai sattumalta, jokaisen elämällä on tarkoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 21:36

Minut on kasvatettu,kuten varmasti ikätoverini kunnioittamaan vanhempia ihmisiä.
Hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 07:38

Kyllä se kuuluu normaalin ihmisen käyttäytymiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 09:19

Siihen on minut kasvatettu joten kunnioitan, mutta myös kaikkia ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 09:52

Kyllä kunnioitan, niin miua on opetettu elämässä elämään että vanhempia ihmisiä pitää kunnioittaa.On huonoa käytöstä minun mielestä jos sitä ei jokin ihminen ymmärrä tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 11:35

yleisesti kyllä vaikka tulee vastaan sellaisiakin jotka ei sitä ansaitse. ehkä kasvatus sitten saa pitämään päänsä kiinni......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 11:40

Kunnioitan. Kaikki heistä eivät ole aina mielipiteissään ja asenteissaan malliesimerkkejä meille nuoremmille, eikä heidän käytöksensänkään ole aina hyväksyttävää, mutta kunnioitan heitä silti. Kunnioitan heitä siksi koska mielestäni jokainen heistä ansaitsee sen ihmisenä, samalla tavoin kuin jokainen meistä muistakinikään sukupuoleen, tai rotuun katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 11:41

Kunnioitan, vaikka se on joskus kieltämättä vaikeaa. Aiheuttavat joskus sisäistä jupinaa minussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2010 - 23:17

Se taottiin jo pikkulikkana päähän että heitä kuuluu kunnioittaa - ja se oppi on päässä pysynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 02:17

Kyllä, kunnioitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 10:02

Kyllä kunnioitan, olen kasvatettu kunnioittamaan kaikkia ihmisiä, mutta raja kulkee jossain, ei kaikkia voi kunnioittaa aj siihen on omat perusteensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 22:27

Kyllä kunnioitan ikäihmisiä...siksi käyn heitä avustamssa...kun itsellä on vielä voimia siihen..ovat todella ihania..