Käytätkö usein suutarin palveluja?

Minä olen tänä syksynä korjauttanut suutarilla kahden kengät, koululaisen repun ja ensi viikolla vien käsilaukkuni korjattavaksi. Kesällä löysin (häpeä tunnustaa...) roskiksesta todella hyvän nahkalaukun, josta oli vetokerju rikki ja senkin korjautin ja näin sain muutamalla eurolla kivan reissukassin itselleni.

Avainsanat: suutarin palvelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2010 - 09:17

Useinkin, varsinkin jos ostan uudet kengät, niin heti vaihdatan korkolaput.

Kysyjän kommentti

Näin teen usein minäkin, kun en tykkää kamalasti kopisevista koroista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 17:39

olen vähän sellainen kanta-astuja että noita korkoja pitää käydä uusimassa, ehkä sellaiset 3-4 kertaa vuodessa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 18:00

Olen niihin joutunut turvautumaa.Kengistä aina joku sauma tai korko tai vetoketju menee.Hyvät kengät vielä niin miksikä en korjauttaisi. Ei niitä hyviä jalkineita helposti löydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 18:32

En ole ollut suutarin asiakas vuosiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 18:32

Tulee korjailtua yhtä käsilaukkua kun on ihan lempilaukku...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 19:02

eipä kankä asioissa ja oikeasti muutenkaan ole tyllut käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 20:20

Aika harvoin tulee poikettua suutarilla. Joskus korkokenkien kantalaput uusin ja avaimia teettelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 21:16

kyllävain, jos korkkareista eka tanssireissulla korkolaput häviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 21:32

Korkolappujen korjaukseen ja joskus laitatan nahkapohjiin kumipohjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 07:36

Ei ole ollut vuosiin tarvetta käyttää sutarin palveluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 09:58

Ei ole tullut käytettyä enään nykyään. Joskus olen teettänyt korkokenkiini korkojen kantalaput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2010 - 23:15

Pidän suutarin hintoja niin korkeana, että ennemmin haen kirppikseltä "uudet" tilalle kuin lähden korjauttamaan esim. korkolappuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 02:19

Käytän silloin jos korkolaput ovat kuluneet, ja ne kun kuluvat korkkareissa aika nopsaa tahtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 09:54

Korkolappuja joutuu silloin tällöin uusimaan, hämmästyttävän hyvin kestävät kuitenkin kalliimmissa kengissä. Joskus myös jotain muuta korjausta tehdään.
Mitään suurempia korjauksia ei kannata tehdä, sillä suutarihinnat ainakin pääkaupungissa ovat korkeat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 06:13

Kyllä minä käytän suutarin palveluksia kun jalkineihin tulee jotain vikaa, en kylläkään mihinkään halpoihin jalkineisiin.