Mitä teet tänään?

Me lähdemme kohta ajelemaan kohti Nuijamaata,siellä on löytöeläinkoti Tassutarha josta noudamme pienen kissaneidon ystävällemme,kävimme tutustumassa tähän kissaneitoon viime torstaina ja nyt sitten hän pääsee tulevaan kotiinsa mihin on hankittu kaikki tarpeellinen häntä varten ja lisäksi hän saa emäntänsä pyyteettömän rakkauden.

Avainsanat: tassutarha kissaneito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 15:55

Nomen est omen pitää sinun kohdallasi Kissaäiti täysin paikkansa, taas pieni koditon kulkuri saa kauttasi hyvän kodin. Kiitos!

Puolelta päivin kävimme mieheni kanssa kuuntelemassa esitelmän, jonka jälkeen menimme lastemme kanssa syömään kiinalaiseen ravintolaan.

Iltapäivällä jatkan kirjahyllyn kasaamista, katson viikon Emmerdalet ja laitan ensi viikon työasut kuntoon. Lukemiselle aion jättää vielä jonkin vartin.

Kysyjän kommentti

Hakemamme kissaneito on ihana,tänäänkin menemme sitä katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 09:39

Onnea sinulle, ja kiitokset siitä että otat lemmikkisi löytöeläinkodista ( monilla niillä on jo alusta asti ollut kova kohtalo).
Itse entisenä eläinhoitajana kunnioitan tätä.
Itse minultakin löytyy ainoastaan Eläinhoitolasta otettuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 10:40

Monesko kissa kissaädille tulee?
Saunominen on tänään pääasia,jotain haravoimista ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 10:43

Aivan mahtava päivä. Kissa saa kodin ja toivonmukaan emäntä tai isäntä hyvän kaverin.Siitä alkaa pitkä yhteinen taival.Olimme kävelyllä ja sumua oli vaikka kuinka. Liukasta tien reunoissa.Joskus tulee mentyä Imatralle ja siinä matkanvarrellahan se lukee kyltissä Nuijamaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 10:44

Hieno päivä sinulla. Minä menen iltavuoroon vielä tänään. sen jälkeen 3 vapaapäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 13:53

Vietän tänään yöpaita päivän, eli en mene ulos enkä muutenkaa kirehdi itseäni työntekoon vaan
joutilaisuuteen. siksoni toi kaksi lämmintä rieska leipää, joten tämän päiväinen leipäkin on taattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 14:19

Yöpaita päivä on minullakin menossa. Ihanaa lekoilua sunnuntain parissa ja tihkusadetta ja harmaata katsellessa. Illalla ajattelin käväistä vaahtokylvyssä ja virittäytyä katsomaan "Tanssii tähtien kanssa". Se jotenkin kuuluu jo sunnuntai-iltaan. Lasi hyvää punaviiniä ja juustopaloja :) Jaksaa taas tulevan viikon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 14:59

Silakkamarkkinoilla tuli käytyä ja samaalla kävelylenkillä.

Ostokset oli:
kotimaisia omenoita (lobo)
lakkahilloa
viinereitä
neulamuikkuja syötiin

Muuten sitten ollaan ihan vaan olemisen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 15:02

tekosyyt loppuivat kesken ja jouduin aamun käyttämään siivoamiseen,
lenkki lokakuun tihkusateisessa harmaudessa jäi aika lyhkäiseksi, ei innostanut
loppupäivä taitaa kulua ensiviikon metkuja suunitellessa ja lueskellessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 15:18

Tyhjensin kahdesta pesästä tuhkat, Pyörittelin 8 kesärengasta pressuhalliin pinoon. Palastelin kaakeleita ja nyt yritän tehdä elämäni ensimmäistä mosaiikkityötä. Ja tietty normit ruoanlaitot, polttopuun hakemiset, takan lämmittämiset, tiskit ym siinä sivussa. Mökillä vietämme viikonloppua huomiseen asti. Pakottavia hartioita venyttelen ja vanuttelen samalla eilisen kahden motin polttopuukuorman tyhjäämisen jäljiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 15:27

aivan upea aurinkoinen sää Seinäjoella puolille päivin.
Fiinan kanssa lenkkeilyä ja lorvimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 15:54

Ulkoilua, kyläilyä ja ruuanlaittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 16:57

Tänään vain hengaan perheen kanssa ja vähän ulkoilen. Leppoisa sunnuntai. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 20:55

Tänään kävin tihkusateessa 2,5 tunnin pyörällyllä. Yritettiin etsiä Internal Horse Show leiriä muttei löytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 09:16

Töitä, töitä ja aina vaan töitä... yök maanantai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 14:02

ahaa kyssäri oli eilisest .. se päivä meni lastenlasten ja tyttären kanssa shoppailessa , ruanlaitossa ja yleisessä puuhastelussa ... tämä päivä menee pihalla pyörisessä ja häärätessä , kodassa oltiin nakkejapaistaen pienille suille ja heitit sit koti matkaan saattaen snif ,, ikuva jo ja just takavalot vilkkuen he lähtivät kohti omaa kotiaan ,mutta onneksi nyt ei tarvii laittaa ruokaa , kun kattillat ovat sitä täynnä , jotta niiden laittelua sit lautaselle vain , kuhan sen aika koittaa ...ja iltapäivä kahvi menikin sutjakaasti alas , jotta pidemmittä kahffepaussien pitämisen lähden nyt sin pihmaalle pyöriinhyöriin .. hyvää alkavaa viikkoa napsulaisille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2010 - 22:51

Mielenkiintoista. Juuri eilen vein pojantytärtäni kotia ja keskustelimme matkalla sanoista hän ja se sekä niiden käytöstä. Hän on ihminen ja se on eläin. Näin on samaa mieltä 14 pojantytärkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 02:25

Onnittelut ystävättärellesi uudesta perheenjäsenestä.