Onko mielestänne tämä napsun kysymysosio näivettynyt, ja keskittynyt johonkin aiheeseen, muuten poistetaan jos oman mielipiteen ?

lImaisee . On useita kysyjä / vastaajia kärkkäistä mielipiteistä poistettu tältä sivustolta, ja osa on poistunut kun ei saa kunnon keskustelua aikaan, yksityisviestejä kirjoitellaan runsaasti ja haukutaan vastauksista, yleensä ei ole kysyjän mielen mukainen, useat henkilöt ovat saaneet nootteja vastauksista ja eivät halua olla täällä enää.

Avainsanat: vastauksien kärkäs analysointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2010 - 16:19

täällähän on Napsun säännöt jokaisen kysyjän ja vastaajan nähtävissä.
uskoisin että jos noita noudattaa, kaikki sujuu hyvin:
www.napsu.fi/saannot

onhan netissä olemassa pilvin pimein noita hulabaloo sivustoja johon voi mennä sekoilemaan ja riitelemään ja käyttämään epäsopivaa kieltä.
IMHO ( in my humble opinion)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 09:50

Riippuu kysymyksestä ja toisen vastauksesta..
Yleisesti ottaen täällä Napsussa on todella siistejä kysymyksiä kuin vastauksia, kun seuraa muita sivuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 11:35

Ko ei tiijjä. Vähemmän olen nyt ollut näillä sivuilla, kun tuntuu ettei ole enää itselläni mitään annettavaa ja uutta toisille. Ajattelin pitää taukoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 16:11

Minä en ole moista ilmiötä huomannut. Välillä on uusia kysymyksiä vähänlaisesti, mutta kukapa sitä nyt aina niin aktiivinen jaksaisi olla. Lomailun vuoksi olin reilun viikon pois ja välillä taidan pitää uudestaan samanlaisen tauon, niin on sitten taas uusia aiheita ja asioita, joita yhdessä ihmettelemme. Se on Napsussa mielestäni hyvä juttu, että kysymykset ja vastaukset ovat siistejä eikä asiattomuuksiin juuri mennä. Itse en ole onnekseni saanut edes ikäviä yksityisviestejä - enkä ole kyllä itsekään sellaisia kenellekään lähettänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 18:06

Tämähän on kaikille vapaaehtoista. Itse vastailen jos kerkiän ja on innostusta .Muitten töitten ohella.
Tämähän pitäisikin pysyä asialinjalla.Aina vaan ei tule niin hienoja tiede kysymyksiä tehtyä. Mutta ystäviähän täällä ollaan .Siitä nautitaan. ketään herjaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 19:00

Ei täällä kaikki niin siloista ole ollut vastauksissakaan ja varsinkin viesteissä saa kuulla mitä vaan.
Tiedän, että paras on laittaa silmät kiinni ja antaa mennä vaan, mutta pervo-sana oli minulle liikaa
vastauksessa kohdistettu henkilökohtaisesti itseeni joten sen yhteydessä otin askeleen ylemmäksi ja asia on korjaantunut.
Kiitos Teille 10, jotka selvittitte millaisena pervon näette ja saitte silmäni aukeamaan.
Harkitsen jonkinlaisen tauon pitämistä tai vastata vain harvempiin kysymyksiin, jää aikaa itsellenikin
muuhun, kun kysymykset ovat usein niin vaikeita kultturisellisesti ja taiteellisesti esitettyjä, että tavallinen
tollikko katselee tuntikausia googlea, eikä oikein se selviä sittenkään. Tähähän on vain leikkimielinen
kisa, vapaaehtoinen ja tarjoaa tietoa ja taitoa osanottajille.Menestystä kaikille. Se tahtoo olla aina näisää tälläisissä jutuissa, että tulee joukkoon joku suuri ja mahtava, jolle annetut kaavat eivätä
sovikaan oikein päälle. Ja monasti on kyllä itsenllänikin epäilys, ketään erikseen mainitsematta, että
vastaus on katsottu jostain muualta ja sitten laitetaan muistelen näin ja näin sen olleen. Ei me kaikki
nyt niin hyvä muistisia olla. olen varma. Mutta ei sekään miinusta ole jos rohkeasti sen tekee.

Lähteet:
ettenkinpäin kysymyksiä jokaiselle laidasta laitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 11:48

No joskus on hiljaisempaa. Ja joskus päästään "alueelle". Ja perussääntönä pitäisin, ettei kannata ottaa itseensä, vaikka kaikki vastaukset ja kommentit ei olisikaan oman ajatuksenjuoksun mukaisia. Annetaan tilaa toisillemme ja pidetään omastamme (?) kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 15:38

kysymysten ja varsinkin vastausten monimuotoisuus on yksi tämän sivun rikkauksista. avaa silmiä joskus kun lueskelee toisten mielipiteitä.
toista ei saa loukata hyökkäämällä vastauksen muodossa. yleisesti ottaen voi joskus käyttää "roisiakin" tekstiä - se raja on hienon hieno ettei astu henkilökohtaisille alueille. mielipide voi olla tiukka -mutta neutraalisti esitetty....vai miten tämän esittäisin??

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2010 - 22:36

Ainaiset sää- ja ruokajutut eivät oikein jaksa ainakaan minua innostaa. Eikä ole järkeä vastata tietokilpailukyssäreihin joihin löytyy vastaus googlettamalla tai päivän uutisista.