Millainen on sinun päiväsi tänään perjantaina?

Minä odottelen vielä vähän aikaa kuuran sulamista ja ryhdyn sitten ulkoiluttamaan lehtiharavaa - jospa haravointiurakka tulisi tänään tehtyä loppuun sakka. Illalla hyvää ruokaa,saunomista ja kynttilöiden polttelua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2010 - 11:40

Rauhallinen päivä on, kaupasta juuri tulin ja alan valmistelemaan Lasagnea, 1 pikkuihminen tulee viikonloppua meille viettämään ja sitten ei olekaan enää rauhallista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.10.2010 - 11:24

Ihan mukiinmenevä, paistoin pullaa juuri ja aurinko loistaa kirkkaalta taivaalta.
Tämä aamu on mennyt napsussa hiljaisesti eilisen kysymykseni jälkeen.
ajattelin, että joko systeemit ovat kaikki poikki, kysyin siksi kun eräs nimimerkki
päätteli kysymykseeni julkisesti minun olevan pervo, niin halusin saada sen selville.
Itsessäni en ole kyllä huomannut kyseisiä oireita, mutta sivustahan sen huomaa paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 11:25

Samanlainen kuin eilinen niinkuin toissapäiväkin huomenna ostan lauantai pullon. Olen tehnyt itselleni sellaisen lupauksen viinan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 11:58

Samanlainen kuin koko viikko, tylsääkin tylsempi syksyinen sää, hämärää, kylmää... hitsi, tulis jo kesä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 12:01

WC-remontti valmistui. Nyt pitäisi siivota jäjet ja laittaa tavarat paikoilleen. Huh, huh. Kaikenlaisia hommia sitä ihminen itselleen järjestää. Onneksi sen jälkeen pääsee saunomaan. Ehkäpä saunakahvin kanssa pini tilkka konjakkia. Ruokaakin pitäisi jossain välissä laittaa. Siinähän on yhdelle päivälle aivan liikaakin puuhasteltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 12:11

Talvitossut tuli laitettua autoon.Autotallia järjestämään.Ruhokoneet ym.taka-alalle,lumenluontivehkeet jalumilinko framille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 12:49

Eipä mitään ihmeitä ole suunitelmassa tälle päivälle. Kaupassa käyty nyt ruoka valmistumassa. Normaalia päivän puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 14:47

Töistä tulin juuri ja kahvit keitin. Lepäillä täytyy, että jaksaa vielä kaksi päivää työssä ennen vapaita. Aurinko paistaa niin kauniisti, että kutsuu iltalenkille ja sitten saunan lämmitykseen. Mukavaa perjantai-iltaa kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 14:58

Tänään työkavereiden kanssa ulos syömää kunnolla mukavassa hengessä.
Ei tästäkin tulee huippupäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 16:58

Kiireisen työpäivän jälkeen kävin lounaalla hyvän työkaverin (nainen) kanssa. Ilta menee kirjahyllyn kasaamisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 17:32

aamupäivä lehtitöitä kunnes alkoi pelastava räntäsade ja siirryin sohvalle loikoilemaan

(lukemattomat kirjat seuranani)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 17:44

Aamu aikainen piti kiireellä lähteä kaupunkiin. Oli hammaslääkäri klo9.Just kerkisin .Pois kun tulin oli klo 11. Sitten kiireesti uuneihin tulta että sai paikat lämpöiseksi.Ruuanlaittoa 2.delle.Kyllä se nopeasti tuollaisissa puuhissa aika menee.Päivä aika kiva kun on kuivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 18:24

Jaa et millainen, ukon tili piti olla pankissa mutta ei OP Pohjolan yöllinen katkos aiheutti tuon että 100:n ihmisen palkka siirtyi maanantaihin ja mun mies 1 niistä...
Laskut maksamatta maanantaihin, harmitus mitä suurin... no ei nuo myöhässä ole joten ei se ole ongelma..
Mutta piti mennä vähän shoppailemaan joten tuo ottaa kupoliin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.10.2010 - 00:07

Ihan mukava päivä oli. Loppuilta on mennyt tässä napsulaisten parissa vastaillessa kyssäreihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 04:38

Perjantai meni rutiinien merkeissä, ei tainnut mitään merkittävää tapahtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 13:13

Mahtava päivä oli tuo 22.10. Aamulla lento Vilnaan ja loppu olikin sitten yhtä juhlaa...samoin 3 seuraavaa päivää.