Minkälainen ihminen on pervo?

Onko kysymys yleensä järjelliseksi käsitettävä.?

Avainsanat: pervo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2010 - 00:35

Sanakirja suomisanakirja.fi/pervo
Testi hiki.pedia.ws/wiki/Hikipeli:...rvo_-testi
Huumoriselostus hikipedia.info/wiki/Pervo

Kysyjän kommentti

Kiitos Putte hyvin valaisevasta vastauksestasi ja vielä viestissä
sain lisävalaistusta asiaan. Kiitos kaikille vastaajille, ette ehkä muistaneet. että minä olin se
julkisesti pervoksi mainostettu henkilö. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 22:57

Pervo sanasta tulee heti mieleen sairashenkilö .Rupesin oikein miettimään kun tuon sanan näin.
Monella tapaa voi olla pervo.Aika laajalti.Oma ajatus .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 06:34

Pervo tulee sanasta "perverssi", joka puolestaan on johdettu sanasta "perversio".
Sanakirjamääritelmän mukaan pervo eli perverssi tarkoittaa henkilöä jonka käyttäytymistä leimaa seksuaalinen kohdehäiriö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 06:39

kaikki normaaliksi luokiteltusta poikkeava voi olla pervoa. ihmiskunta kun on aikojen saatossa katsonut ja kirjannut mikä on normaalia ja sopivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 07:51

varmaan nuo uskovaiset ,uutisten mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 08:32

Sairas, irstas...

Lähteet:
hikipedia.info/wiki/Pervo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 10:59

Perverssi, irstailija, erikoislaatuisista seksijutuista pitävä ja niitä harrastava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 12:52

Puhuu rivoja juttuja. Eikä ole kaikkien ihmisten mieleinen henkilö. Aina härskit seksi jutut meielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.10.2010 - 00:04

Itsensä paljastaja on sellainen. Sekä ihminen jonka mielessä liikkuu likaisena ajatuksena se yksi ja ainoa - akti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 04:43

Jotenkin häiriintynyt mielenvikainen immeinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 22:31

Pervo on jollakin tavalla häiriintynyt ihminen..