Mikä minua vaivaa?

kun vatsa ei kestä yhtään jauheliharuokia.

Avainsanat: herkkä vatsa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 16:41

Joillakin on herkkä vatsa, toiset voisivat syödä vaikka pieniä kiviä ongelmitta.
Onkahan tämä synnynnäistä vai vastatullutta vaivaa. Kaupasta ostetut jauheliharuoat
vai itse kotona valmistetut vaiko molemmat aiheuttavat vaivoja.
Siihen voi olla vaikkapa joku mauste syynä.

Onneksi on sentään laaja valikoima ruokia mihin ei tarvitse laittaa jauhelihaa.
Ehkäpä ravintoterapeutti tai lääkäri voisi vastata parhaiten kysymykseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 17:22

Oletko koskaan puhunut lääkärisi kanssa. Jokin syy siihen täytyy olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 19:26

Voisiko se olla jokin mauste tai muu ruoka-aine, jota teillä laitetaan aina jauheliharuokiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 20:14

Olisitko ehkä raskaana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 21:47

Jauhelihassa taitaa olla liikaa rasvaa (?) olisikohan tuo se syy? Meillä isäntä kärsii samasta vaivasta jauhelihakastikkeen jälkeen - jossa tosin on kyytipoikana rypsiöljyä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 23:38

Menehän tohtorille. Syy voi olla ihan mikä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 04:58

Sinulla on herkkä vatsa, vähennä mausteiden käyttöä.