Mitä tämä sanonta tuo mieleesi?

Kun on runsas lihainen,niin ei oo vihainen.

Avainsanat: runsas lihainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 11:20

Pieni tytön tylleroinen pappan luokse kulki.
Siihen tuli nukkumatti, silmät pienet sulki.

Pullukat pienet ja suuretkin ne mukavia on.
Tietää kertoa meille, onni yhteisen kohtalon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 08:24

lihavat on lepposia ei ne keksi muille kepposia .
suomalaiset ovat maailman toiseksi lihavin kansa yhdysvaltalaisten jälkeen.

Rembrandtin maalaamat naisethan eivät olleet mitään luuviuluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 09:16

Lihavat on leppoisia kuten laulussakin tuo menee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 09:54

Sanotaan että lihavat ovat leppoisia.... osin se on legendaa, tunnen ainakin kaksi lihavaa jotka ovat tosi äkäisiä ja äkkipikaisia! Molemmat ovat naisia. Lihava saattaa olla lepsu luonteeltaan ja siksi ei pysty painoaankaan hallitsemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 10:42

Kai se sitä tarkoittaa, että lihavat on lepposia. Tosin ei ne lihavatkaan aina niin kovin lepposia ole, työpaikkani ainoa todellinen kiukkupussi on myös koko työpaikan ainoa ylipainoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 11:16

Laulun sanoja ja/tai sanontoja.Ei se lepposuus oo onneks suoraan verrannollinen ihmisen elopainoon.Vaikkakin hyvä ruoka=parempi mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 12:08

Kyllä minä tunnen päinvastoin, olen kiukkuinen kun pitäs ahtaaseen sovituskoppiin mahtua
pienen numerokoon kanssa ja saada se vielä päällekin. Samoin kyllä kengännauhat ovat vihatut, jos niitä ei ähisemättä saa kiinni. Kyllä vainen tuntisin itseni paljon leppoisemmaksi jos elopainoa olisi vähemmän.
Ja siitä ei voi syyttää kun omaa itseään ja tulla vieläkin vihaisemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 12:13

leppoisiahan me ...itse tulen vihaiseksi jos en saa ruokaa heti ,kun nälättää ...jot toinen sanonta ,joka on mieleeni .... oon ...hyvä ruoka parempi mieli ....niin jaksaa hymyillä ja iloita kaikesta mitä eteen tulee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 17:33

www.youtube.com/watch?v=gfwhaes1ekY

Lisätty: 21.10.2010 - 17:34

Kun on runsas lihaninen ei oo vihainen.Lihavuus ei ole iloinen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 17:48

Urbaanilegendan. En tunne ketään lihavaa, joka ei haluaisi pudottaa painoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 18:18

Äitini miesystävän! Sen suusta voisin juuri kuvitella kuulevani tuollaisen sanonnan. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 23:29

Että lihavat muka olisi leppoisia. Ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa, tunnen monta runsasta ihmistä jotka ovat äkäisiä ja ilkeitä kanssa ihmisilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 04:59

Ovat leppoisia ja hauskoja. (Tosin en allekirjoita kaikista).