Mitä olet mieltä tästä.Kansalaisilla velkaa tällähetkellä 13000

yle.fi/uutiset/talous_ja_pol...origin=rss

Lisätty: 21.10.2010 - 10:04

En itse tidä velkaa tehneen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 11:16

Ottavat koko ajan lisää. Muutaman vuoden jälkeen tuplaten. Hulvatonta menoa veronmaksajien kustannuksella.

Kysyjän kommentti

Kaunis kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 09:17

Niinhän nuo väittävät..
Mutta ei mulla ainakaan ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 10:01

niinpä niin. kai se perkeleen raha pitää jotenkin perustella ja jakaa.
verot nousee....palveluita karsitaan....lisää hilloa eduskunnan lautasille....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 10:25

Ei ole muuta kuin foiniikkialaisten kirottu keksintö se raha!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 10:27

Velkaa on otettava, kun omat rahat ei riitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 11:58

Me emme näköjään voi kun päivitellä, niin minä kuin muutkin.
tuntuu kyllä tosi tyrmäävältä koko homma. Mutta lupasivathan ne siivoojillle pikaisesti
noin viiden vuoden kuluessa , että saavat 1500 euroa palkkaa,Minun tulee surku kansanedustajia
saavat korotukset aina niin viivästyneinä, voi mennä 5-10 päivää. Miten ihmeessä ressukat
pärjäävät.Minulla ei ole tietääkseni yhtään velkaa, mutta nyt selvisi sekin seikka, että ulosmittaavat rahani jo ennenkuin ne ehtivät edes pussiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 17:45

Tuli vähän puun takaa, budjettini mukaan olen plussan puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 23:27

No nyt selvisi minullekin mihin tilini aina katoaa. Näkymätln Viänänen käy ottamassa lyhennykset tililtäni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 05:00

Jos ei ota velkaa joskus, ei voi mitään saadakaan.