Mikä on Fuengirolan työvoimatoimiston osoite? Saako siellä suomenkielistä opastusta työn hakuun?

Avainsanat: fuengirola

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2010 - 23:15

Suomenkielistä opastusta saat kyllä jo Suomessa, mutta...
Tässä aluksi jotain www.centrofinlandia.fi/
Ja lisää www.fuengirola.fi/articles_index.php
Kysy täältä: www.uusifuengirola.fi/keskus...elu/forum/
Muuta
espanja.org/tietopankki/opis...o/tyonhaku
www.espanja-info.net/index.php
www.espanjansanomat.es/
www.olekustannus.com/

Lisätty: 20.10.2010 - 23:48

"Työvoimatoimisto" www.fuengirola.org/portalFue...merNivel=4
Työpaikkoja: www.oalfuengirola.com/progra.../index.php
Etsitään jopa suomenkielistä puhelinvälittäjää www.oalfuengirola.com/progra...ferta=5561

Katsoitko työpaikat www.espanja-info.net/espanja-info.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 09:21

Tässä Suomen työvoimatoimisto ulkomaille töihin osasto.
www.mol.fi/mol/fi/00_tyonhak.../index.jsp

Mutta ihmettelen haluasi ulkomaille töihin. eikä sinulla ole kielitaitoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 13:06

hankit tulkin ja menet sen kanssa työvoimatoimistoon Fuengirolassa.

Työttömällä on oikeus lähteä kolmeksi kuukaudeksi työnhakuun EU- ja ETA-maihin ja samalla säilyttää oikeutensa lähtömaan työttömyyspäivärahaan kolmen kuukauden ajan. Päivärahaoikeus ulkomaantyönhaun aikana on sekä työntekijöillä että itsenäisillä ammatinharjoittajilla.
täällä lisää ohjeita:
www.tyj.fi/default.asp?id=2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 14:41

Täällä eräs suomalainen näkyy lehdessä hakevan töitä mitä tahansa, alkaen tiskauksesta, joten työpaikat ovat kiven alla.
Työttömiä Espanjassa on lähes viisi miljoonaa, eikä kielitaidottomilla ole varsinaisesti kysyntää.
Jos kuitenkin päädyt tänne, niin laita viestiä, niin neuvon tulkin, joka tietää kaikki paikat ja kuskaa sinut niihin kympillä tunti. Siitä voit myös vähän arvailla palkkatasoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 23:17

Saattaa ihan supisuomalainenkin työkkäri löytää avoimet työpaikat ulkomailta kun käyt sieltä kyselemässä.