facebookin outo kaupunkijuttu

eli monella kaverillani on statuksessa jokin kaupunki kuten; "new york, london" ymymym. Mutta kun kysyin mitä nuo kaupungit meinaa, ei kukaan suostunut kertomaan:( onko napsulaisilla tietoa tästä kaupunki villityksestä? onko kyseessä jokin ketjuviesti ym?

Avainsanat: facebook ketjuviesti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2010 - 19:55

tietoa ei ole, mutta pelkkä arvaus.

olisikohan niin että kaverisi ovat saaneet joltain kaveriltaan viestin, jossa pyydetään yhdellä sanalla vastaamaan statukseen, kysymys voisi vaikkapa kuulua, "mikä on lempikaupunkisi" tms.

ei esim. tykkään New Yorkista,
vaan pelkkä New York.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2010 - 19:50

Saattaapi olla, usein näitä ketjuviestejä niin naisille kuin miehille omansa..
tämä vaikuttaa yhteisviestiltä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 20:17

Aika jännä juttu sillä juuri äsken käväisin Facebookissa ja yhden kaverini statuksessa luki London ja toisen New York ja minä vaan mietin, että mitä ihmettä ne niillä tarkoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 10:03

en vieraile naamoissa. pistäppä omaan statukseesi joku ihme pikkukylä - katotaa miten käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 11:14

Ketjuviestit ovat virusmaailman alku ja loppu. Ei kannata katsella, eikä kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 12:12

Samaa mieltä kuin insinöörikin eli pappa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 12:17

ihmettelen samaa ,kun tuttuni on nyt laivalla eikä niin olen ole naamakirjassa ja hänelle tuli just tuo txt profiiliin ....siitä aattelin ,et saatta olla matonen tai joku muu paha juttu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 05:01

Selvä viestiketju, älä edes ota selvää koko jutusta.