Voiko äkkilähtömatkan maksaa Tuohi MasterCardilla

Avainsanat: las palmas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2010 - 17:10

Maksat ostoksesi kaikissa MasterCard-tunnuksin merkityissä liikkeissä Suomessa ja ympäri maailmaa.

Jos matkatoimisto ( tai mistä matkan ostatkin) hyväksyy Master Cardin maksuvälineeksi, niin kyllä vain. Varmasti näet sivustolla / tai toimistossa eri korttivaihtoehdot.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2010 - 17:00

www.nordea.fi/Henkilöasiakka...53922.html

näyttää olevan aivan tavallinen luottokortti eli voit maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 17:08

Uskoisin noin että onnistuu.
Itse en kyllä matkoja maksele luottokortilla, kurjaa maksaa matka kun on jo ohi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 18:53

Luottokortilla maksaen et menetä rahojasi jos matka peruuntuu matkanjärjestäjän konkurssin tai muun syyn takia, esim sairastut ennen lähtöä.
Luottokortilla saa korotonta maksuaikaa ja maksua siirrettyä kuukaudella. Voi ne rahat kasvaa sen aikaa tilillä korkoa!
Revi tuosta tuohta; www.tuohi.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 20:18

Tuohesta en tiedä mutta jos se on samanlainen kuin Nordean MasterCard, niin kyllä onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 09:51

Tuo on varteenotettava vinkki eli kun maksaa matkan luottokortilla ja tapahtuu jotain ennalta-arvaamatonta saa rahansa takaisin luottoyhtiöltä. Viisas ihminen tekee aina noin. Niin ainakin itse teen kun ostan matkoja netistä, poikkeuksena nyt alkava muutaman päivän reissu jotka maksoin pankkikortilla. En ole tuhlari ja tiedän varmasti että minulla on rahaa vielä kun palaan matkalta! Eli kuukausihan on maksuaikaa Visalla, Masterilla jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 11:10

Ei muuta kuin maksu menemään ja matkalle. Hyvää reissua toivottelen Sinulle.