kuivanut iho

olen käyttänyt ihon epäpuhtauksiin kuivaavia hoitoaineita ja ny se on kuivunut ja bileet alkaa 4 h pääsät jos nyt pistän kosteuttavaa päivävoidetta ehtiikö se auttamaan?

Lisätty: 20.10.2010 - 15:59

siis iho on kuivanut niiltä alueilta mihin olen pistänyt.

Lisätty: 20.10.2010 - 16:26

kiitos iekko vinkistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2010 - 16:07

Älä tee siitä ongelmaa. Koita pestä ja pitää iho puhtaana. Aina niitä ongelmia muuten on.Koita mikä voide hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2010 - 16:07

Sinuna kuorisin ihon ihoa kuorivalla kuorintavoiteella, jotta kuollut irtoiho saadaan pois. sen jälkeen laittaisin pariin kertaan kostettavaa voidetta.

Tämä ainakin parantaa ihonulkonäköä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 17:06

Sinuna jättäisin meikin pois ja pistäisin kosteuttavaa voidetta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 18:26

Teetpä niin tai näin, aina kaikki väärinpäin. Hyvää biletysiltaa kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 20:11

Koetapa hyvällä kuivan ihon perusvoiteella kuten HTH tai apteekista saatava Novalan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 07:36

otahan iisisti. jos joku rupee urputtaan - sano että luulit halloweenin olevan nyt.
mukavaa biletystä. kaikki omalla naamallaan mukaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 11:09

Ei sillä iholla niin väliä ole kunhan biletysinto on parhaimmillaan. Elämän tarkoitus on murheen karkoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 21:48

Bileesi ovat jo ohi. Mutta ihan kosteuttava perusrasva olisi jatkossa hyvä jos liikaa kuivahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 05:05

Rasvaat vain ihoasi paljon, kyllä se siitä rupeaa sitten toipumaan.