Kuinkas moni napsulainen viettää parhaillaan syys- tai muuta lomaviikkoa?

Minulla on meneillään viimeinen kesälomaviikko. Kesälomasta jäi pari viikkoa tänne syksyyn.

Avainsanat: lomaviikko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 10:04

Oloneuvoksella ei niin väliä mikä on. Kun asiasta muistutit niin taidan pitää syyslomaviikon. Marraskuun alussa sitten lomaviikko Saariselän maisemissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2010 - 16:06

ne ajat ovat takanapäin, jolloin vietettiin syys-, tai muuta lomaviikkoa.
Olihan sitä ennen perunankaivuulomaakin koulusta muistaakseni.
Nyt vain olla löpöstelen ja kuvittelen, että olen lomalla sukkakutimieni kanssa.
Silloin kun puikot ja langat eivät kiinnosta, täytys kyllä laiskanläksyjen teko aloittaa, sillä
kaikki puhuvat jo joulusta, mainoslehdet ainakin.
Pukki kulkee muuten tyhjän korin kanssa meiltä pois päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 17:11

Miehelläni oli elokuun puolesta välistä syyskuun puolennväliin kesäloma ja tuskimpa näin alku syksystä ottaa talvilomaa..
Itse pelkästään kotirouvana kotona joten mul on joko ain lomaa tai ei koskaan lomaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 07:47

poika on syyslomalla mutta itse olen töissä. huomenna olen vapaalla mutta sekin ansaittua vapaata kun tuurasin ylimääräsen päivän sairaslomalaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 09:48

loma meni jo... eli olin viime viikon torstain ja perjantain syyslomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 10:03

Huomenna lakaa 4 pvn "syysloma" eli 2 työpäivää poissa töistä ja "muilla mailla". Vielä on 20 arkipäivää jäljellä vuosilomasta ja uuttahan kertyy koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 18:22

Vielä huominen niin sitten alkaa minun syyslomani! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 21:44

Ei ole olemassa syyslomaa - ainakaan virallista. Lekosia työpäiviä sen sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 05:09

Minä en vietä, mutta lapsukaiset lomailevat.