Mitä mieltä olet...?

Mangoista "Teiniagentti Luna" ja "RAVE"

Lisätty: 20.10.2010 - 09:19

Ps. Manga on japanilainen kirja.

Avainsanat: teiniagentti luna rave manga

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 18:25

Harmi en osaa nyt vastata tähän kun en ole sattunut lukemaan kumpaakaan. Tällä hetkellä ostan ainoastaan suomeksi käännetyistä mangoista Nanaa. ^^

Kysyjän kommentti

Kiitos! Ja olit kirjoittanut selvästi! ♥ Ja se oli sitä paitsi vastaus! =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2010 - 17:23

En ole mitään mieltä, lapseni kontrolloivat sivustot joissa lapsensa käyvät. Sivustot on yleensä tarkoitettu vain lapsille ja minä mammana voin myös kontrolloida . Suurin pelko on että joku namusetä vikittelee lapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 17:34

Enpä ole kyseisiä sivuja katsonut, joten en ole mitään mieltä niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 19:20

www.youtube.com/watch?v=4SIqnLmoNS0 Kelpaisko tämä luna. Rave onko kokoyön kestävä musiikkitapahtuma ,bilettäessä. Suomeen sekin rantautui 1989v. Onhan se nuorille hauskaa ja jännää. Mutta ei elämää nähnyttä tätiä toi kiehdo.
Siinä ollaan niin muissa mailmoissa kysyy kovaa kuntoa.Loputkin on nuorten juttuja luulisin. Mutta kuunteles tuota LUnaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 19:30

Eipä kuulu minun juttuihin...
mutta kaipa nuorten vanhemmat näistä ovat jotain mieltä..
Ainahan nuorilla on joku juttu menossa, nyt nämä mangat on IN...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 15:24

Eivät kuulu minun kiinnostuksen kohteisiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 21:28

Ei kosketa minua tuo nuorisojutut, enkä osaa siis sanoa mielipidettäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 05:14

Mangat tunnen, mutta en ole ruvennut niitä lukemaan.